:D

miercuri, 27 februarie 2013

Prajitura Bounty ( Bounty Bars)


Ingrediente:-pt blat :-3 oua
                          -indulcitor dupa gust
                                                                             -50ml coca-cola zero( poti inlocui cola cu lapte 0% )
                                  -4 linguri tararate de ovaz
                                        -1 lingura amidon de porumb
                                     -1 lingurita cacao degresata
                                               -1 lingura lapte praf 0%(optional)
                               -1 lingurita praf de copt
-pt crema de cocos :-500g branza ricotta 0%
                            -indulcitor dupa gust
                                               -1 lingurita esenta nuca de cocos
-pt glazura :-1 budinca de ciocolata fara zahar preparata dupa instructiunile de pe plic
Modul de preparare :-separi albusurile de galbenusuri , mixezi bine galbenusurile cu indulcitorul , pana devin cremoase ...
                                           -adaugi coca-cola zero sau laptele si amesteci bine...
                          -adaugi taratele de ovaz+cacao+amidonul+praful de copt +laptele praf 0%
                                                                      -mixezi bine ...
                                           -separat bati albusurile spuma cu un praf  de sare
                 -incorporezi albusurile , amestecand usor , de jos in sus ca sa nu se lase albusul...
-torni aluatul obtinut intr-o forma de silicon sau o tava tapetata cu hartie de copt (tava mea are 9x9 inch =22,86x 22,86cm )
  -coci blatul in cuptorul preincalzit la 350F(180C) aproximativ 25-30 de minute, faci testul cu scobitoarea si daca iese curata din blat inseamna ca e copt...
              -scoti blatul din forma si il lasi sa se raceasca complet pe un grill metalic ....
 -prepari crema :-mixezi bine branza ricotta impreuna cu indulcitorul pana devine o crema pufoasa
                                                -adaugi esenta de cocos si mixezi bine ...
-vei obtine o crema delicioasa ...
                                                                 -prepari budinca ...
                                                               -asamblezi prajitura...
                                                      -peste blatul rece  pui crema de cocos...
                                               -nivelezi crema pe toata suprafata blatului...
                                           -pui budinca de ciocolata peste crema de cocos...
                                    -nivelezi usor ..., dai prajitura la rece cel putin 2 ore ...
                                                    -vei obtine o prajitura super delicioasa ...
                                              - imi aminteste de ciocolata Bounty ...
                                                                  Yummy yum yum !!!

Te invit sa o incerci si tu ...


                                                                       Pofta buna !

38 de comentarii:

  1. Arata super bine! Merita incercata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca-ti place :), sper sa incerci cat mai multe retete ! :*

      Ștergere
  2. Unde ati gasit esenta de cocos ? eu nu prea am vazut in supermarketurile din Bucuresti esenta de cocos si tare mi-ar placea sa o incerc si eu .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Joanna , eu locuiesc in U.S.A, aici se gaseste la orice magazin alimentar , incearca pe site-ul pastaidevanilie.ro, sau daca nu poti folosi orice alta esenta ,multe persoane care au facut aceasta prajitura si nu au avut esenta de cocos, au folosit esente de vanilie sau portocala sau visine, si spun ca a iesit delicios :)

      Ștergere
    2. Eu am inlocuit esenta de cocos cu esenta de migdale, iese foarte buna crema

      Ștergere
    3. Lorena,ma bucur ca iti place :) ,sa-ti fie de bine ! :*

      Ștergere
  3. tocmai mi-am notat reteta, azi o fac :)

    RăspundețiȘtergere
  4. am notat reteta oana :) azi o fac si eu :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna,Oana!
    Nu stiu ce gust are branza ricotta si nici nu cred ca gasesc in Romania cu 0% grasime!Spune-mi te rog are oare acelasi gust cu cea pe care o gasim si la noi,numita Quark?Ma gandeam sa inlocuiesc!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!
    Oana imi poti spune te rog daca pot inlocui pentru acesta reteta,branza ricotta cu branza quark? Sincer nu stiu ce gust si ce consistenta are branza ricotta si nu stiu nici daca se gaseste la noi,in Romania, cu 0% grasime!

    Multumesc! Cristina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi Cristina ! Din pacate nu pot sa-ti spun daca se poate inlocui cu branza quark pt ca la noi nu se gaseste quark si eu nu stiu ce gust si consistenta are quark-ul :( .Mie imi place sa folosesc ricotta la creme pt ca nu e acra si pot sa ii dau orice gust vreau ca si la frisca , daca nu gasesti ricotta incearca sa folosesti o alta branza cremoasa , daca are zer sa o scurgi bine de zer intr-un tifon sau o sita fina .

      Ștergere
  7. Buna fetelor.Nici eu nu stiu ce gust are branza quark,dar pot sa va spun ca Ricotta are e ca si urda in Romania:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Oana, avem quark la New Seasons si Whole Foods.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pt info :) ,o sa caut si eu sunt curioasa cum e :) Pupicii :*

      Ștergere
    2. Oana ce dimensiune are tava ? Multumesc.

      Ștergere
    3. Hi Mariana ! Tava mea e 9x9 inch =22,86x22,86 cm :)

      Ștergere
  9. Oana, crezi ca as putea face blatul fara lapte praf ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,iese si fara lapte praf ,multe dukanite l-au facut fara si mi-au spus ca e yummmy ! :)

      Ștergere
  10. Tarata o macini sau pui exact asa cum este in punga???si budinca oare unde gasesc aici in Romania fara zahar?? Iti multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. Taratele nu le macin,daca le macini isi pierd din proprietati :) Din cate am inteles budinca de la Dr Oetker ar fi ok insa nu stiu sigur asa ca mai bine citeste eticheta :) ,eu sunt in USA si nu stiu ce produse aveti in Romania :). Sper sa te descurci :)

    RăspundețiȘtergere
  12. azi o fac si pe asta... draga oana esti un inger pt noi si ai atatea retete incat nu stim pe care sa o facem mai intai Am inceput sa te visez , pe cuvant! iti multumim pt tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti draguta :) , multumesc mult pt apreciere ma bucur mult ca-ti plac retetele mele ! :*

      Ștergere
  13. Ce branza dietetica din Ro o fi mai gustoasa pt. a o folosi la prajituri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt în America, nu știu exact ce brânză aveți acolo ,însă pt aceasta prajitura încearcă o brânză cremoasa și sa nu fie acră :)

      Ștergere
    2. Eu sunt în America, nu știu exact ce brânză aveți acolo ,însă pt aceasta prajitura încearcă o brânză cremoasa și sa nu fie acră :)

      Ștergere
  14. Buna Oana,
    imediat incerc si eu prajitura asta:).intrebarea mea este,daca nu am esenta de cococ pot inlocui cu doua linguri de lapte de cocos 6% grasime:).Multumesc anticipat pt raspuns
    Lorena N.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poți înlocui esența de cocos cu orice altă esență (vanilie, portocale, rom, cafea, vișine ,banane ,migdale ) Laptele de cocos este tolerat 100 ml pe zi :)

      Ștergere
    2. Poți înlocui esența de cocos cu orice altă esență (vanilie, portocale, rom, cafea, vișine ,banane ,migdale ) Laptele de cocos este tolerat 100 ml pe zi :)

      Ștergere
    3. Poți înlocui esența de cocos cu orice altă esență (vanilie, portocale, rom, cafea, vișine ,banane ,migdale ) Laptele de cocos este tolerat 100 ml pe zi :)

      Ștergere
  15. Stie cineva ce este praful de amidon in engleza ? Eu st in USA si nu stiu unde il gasesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Nicoleta!Amidonul se numește cornstarch, il gasesti in orice magazin alimentar :)

      Ștergere
  16. Si inca o intrebare ..aici in america nu am gasit sub nici o forma taratele de ovaz totul este whole grain oats ori raisin bran atat ...stiti alta denumire doamna Oana ???va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  17. Taratele de ovaz se numesc OAT BRAN si le gasesti langa cereale ,eu folosesc marca Bob's red mill ,prefer varianta fara gluten :) ,daca te uite aici in reteta o sa vezi poza cu punga de oat bran :)Eu imi iau foarte multe produse pt dieta de pe vitacost.com ,daca cumperi de minim 49$ shipping e free,si au foarte multe produse, eu iau oat bran, wheat bran, lapte praf 0,pudra de proteina din soia si zer, toate astea marca Bob's red mill, mai iau xylitol, tarate de psyllium,paste si orez shirataki si multe altele :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Tortul asta se mananca in cate zile ??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orice reteta dukan se imparte in functie de cantitatea de tarate si de tolerate pe care o contine! In croaziera ai voie 2 linguri de tarate pe zi si 2 portii de tolerate pe zi!

      Ștergere