:D

marți, 28 februarie 2012

MINI-TORTULETE PE BAT "CAKE POPS " (CIOCOLATA )

Am descoperit aceste CAKE POPS sau se mai numesc si LOLLICAKES denumirea lor venind de la lollipops (acadea sau cogeac cum ii spuneam eu cand eram mica :P) ,de prima data cand le-am vazut m-au fascinat ,si am vrut neaparat sa invat sa le fac ,sunt atat de dragute si binenteles super delicioase :P,asa ca am inceput sa navighez pe SF. GOOGLE :)) in cautarea lor,si spre fericirea mea am gasit nu numai retete ci o multime de videoclipuri pe youtube unde poti sa inveti pas cu pas cum se fac aceste dragute si delicioase MINI-TORTULETE PE BAT sau CAKE POPS cum se numesc ele original :). Sincer sunt extrem de simplu de facut ,mai ales daca folosesti cake mix de la cutie si crema gata facuta cumparata , cum am vazut eu in aproape toate retetele pe care le-am gasit .
Eu le-am facut pt prima data pt botezul ingerasului meu Eddy ,si au avut un mare succes,everybody loved them :),de la mic la mare dar mai ales copii si fetele (doamnele ).

-Poti sa le faci pt orice ocazie ,sa le daruiesti celor dragi sau sa le papi oricand ai pofta rezista foarte bine in frigider sau in congelator :P,de exemplu eu le-am facut cu doua zile inainte pt botezul baietelului meu ,si au fost super yummmy :P


Ingrediente :-1 cutie cake mix de ciocolata  sau faci un blat de tort cu cacao
              - 3-4 linguri pline cu NUTELA sau poti folosi crema de ciocolata preferata
-ciocolata pt topit (eu am folosit candy melts albastre si albe )
                        -putin ulei vegetal sau untura vegetala (crisco ) pt a "subtia" ciocolata ,pt ca daca e prea groasa  e greu de lucrat cu ea
-betisoare
Modul de preparare :- faci blatul de tort cu cacao


-cand blatul de tort e copt il lasi sa se raceasca complet
-dupa ce blatul s-a racit il tai in bucati si il farmitezi bine bine
-arata cam asa

-la blatul farmitat adaugi 3-4 linguri de nutela sau crema de ciocolata  pe care o preferi


-amesteci ,daca e necesar mai adaugi nutela sau crema pana obti consistenta compozitiei pt salamul de biscuiti; din compozitia obtinuta formezi bilele
-le asezi intr-o tava tapetata cu folie sau hartie de copt
-pui bilele la rece in congelator 15 minute ,ai grija sa nu le ingheti ,sau poti sa le pui in frigider minimum o ora sau pana esti pregatita sa le pui betisoarele
-topesti putina ciocolata ,pregatesti betisoarele
-scoti bilele din frigider
-bagi  varful betisorului in ciocolata si il infingi in mijlocul bilei , astfel te vei asigura ca bila nu cade de pe betisor ,repeti aceasta operatiune pana termini toate bilele

- cand termini pui tava cu cake pops in frigider pt o ora sa se intareasca bine ciocolata

- intre timp topesti ciocolata (eu am folosit candy melts albe si albastre si le-am pus la microunde cate 25 de secunde ,amesetecand dupa fiecare pana s-a topit complet ,am adaugat si jumatate de lingurita de crisco (untura vegetala) pt ca ciocolata sa fie mai fluida ,poti folosi ulei vegetal dar sa nu folosesti de masline sau de floarea soarelui pt ca au gust puternic si vor afecta gustul ciocolatei! )

-pui fiecare cake pop in ciocolata topita...
-bati usor pe mana sau pe marginea bolului cum ti-e mai usor ,si rotesti ca sa cada excesul de ciocolata , si infigi cake pop-ul intr-o placa de scart (stayrofoam)
-poti sa presari cu bombonele sau sa decorezi cu ciocolata de alta culoare



 
-le decorezi dupa preferinta


-daca decorezi cu bombonele le presari imedeat peste ciocolata ca sa se lipeasaca ,ca daca nu ciocolata se v-a intari repede si nu se mai lipesc!

-daca decorezi cu ciocolata de alta culoare trebuie sa lasi ca ciocolata de baza sa se intareasca si aea apoi decorezi


Asa-i ca sunt frumoase ?

PE CAT DE FRUMOASE PE ATAT DE DELICIOASE :p

Yummmmy :P


NU STIU DE CE DAR SUNT SIGURA CA O SA ITI PLACA :)

POFTA BUNA ! ENJOY YOUR CAKE POPS !

2 comentarii:

  1. Arata foarte bine! In Romania de unde se poate cumpara ciocolata Candy Melts si cat costa? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi Timi , bine ai venit ! Imi pare rau dar nu stiu unde se gasesc in Romania :( , eu locuiesc in USA , insa poti incerca sa cauti in magazinele unde vand produse pt decorat torturi , magazinele specializate pt cofetari . Daca nu gasesti poti folosi ciocolata alba , ciocolata cu lapte si ciocolata neagra :).

      Ștergere