:D

joi, 15 noiembrie 2012

Cipsuri de tarate ( Chips with oat bran & wheat bran )



Ingrediente :-2 linguri tarate de ovaz
                       -1 lingura tarate de grau
                                                                    -3 linguri iaurt grecesc 0%( poti folosi iaurt simplu 0%)
                                              -2 linguri branza proaspata de vaca 0%
                                                         -2 linguri branza feta  farmitata 0% (optional)
                                     -2 oua (sau 1 ou intreg + 1 albus)
                                                       -1 lingura seminte de chimen (sau dupa gust)
                     -sare de mare dupa gust
                        -1/2 lingurita praf de copt
Modul de preparae :- intr-un bol adaugi taratele + praful de copt+sarea +semintele de chimen


                                                                     -amesteci bine...


-adaugi iaurtul+branza de vaca+branza feta +ouale


-amesteci bine cu o furculita...


  -pui compozitia obtinuta intr-o tava de silicon sau o tava tapetata cu hartie de copt .si o intinzi inr-un strat subtire ...

         -preincalzesti cuptorul la 350 F (180C) si coci blatul pt cipsuri aproximativ 15 minute...


                                -cand blatul este copt ,il lasi putin sa se raceasca si il scoti din tava...


                                                                   -tai blatul in 3 fasii...


                                             -tai blatul in forma de cipsuri triunghiulare...



  -asezi triunghiurile de blat intr-o tava tapetata cu plansa de silicon sau hartie de copt ,si le pui iar in cuptor 10-15 minute pana ce se usuca si devin crocante...


                                                              -ai grija sa nu le arzi !


                                             -vei obtine niste cipsuri crocante si delicioase ...


-ideale ca snack ,aperitiv sau servite alaturi de alte preparate...


Sper ca le vei incerca si tu ... sunt super yummmy ! Pofta buna !


43 de comentarii:

  1. Mi se lipeste compozitia de foaia de copt...:((((( Ar trebui sa pun in forma de silicon?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit Dorin ! Eu coc aluatul pt saratele intr-o forma de silicon, ideal ar fi sa il coci si tu intr-o forma de silicon , sau sa incerci sa schimbi hartia de copt, probabil ca nu e de calitate hartia pe care o folosesti :( ...Sper sa reusesti sa le faci pt ca sunt super yummmy :) . Multumesc pt vizita si te mai astept sa incerci si alte retete ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu pun taratele de grau, vor iesi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Gabriela ,ies si fara tarate de grau , eventual inlocuiestele cu tarate de ovaz.

      Ștergere
  4. Tocmai am stins focul. Asta este reteta perfecta de chipsuri Dukan! Ies crocante, mai ales daca foaia este foarte subtire. Eu am adaugat un iaurt mic in care am dizolvat drojdie uscata.
    In loc de chimen am pus susan si in loc de tarate de grau am pus tarate de psyllium. Sper ca ambele sunt tolerate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-au placut si cipsurile :) , poti sa le pui orice condimente preferi doar sa ai grija sa nu contina zahar sau grasimi( peperoncini, fulgi de ceapa, praf de usturoi , condimente pt pizza ). Taratele de psyllium sunt tolerate 1 lingurita pe zi , insa semintele de susan nu sunt permise :( pt ca sunt oleaginoase ...

      Ștergere
    2. Ah, abia acum am vazut nu sunt permise semintele de susan :( Ok, renunt la ele.

      Ștergere
  5. Buna Oana ! Esti minunata !
    Am incercat si eu azi reteta dar ale mele nu ies asa lucioase si crocante pe deasupra,le-ai mai pus ceva, le-ai uns cu ceva ? Cuptorul tau coace si de sus in jos ? Oicum ar fi trebuie sa spun ca sunt un deliciu. Normal ca m-am trezit ca nu am chimen asa ca am pus oregano,busuioc si cimbru...delicioase ! Multumim Oana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi Alexandra ! multumesc mult pt aprecieri :* , ma bucur mult ca ai incercat cipsurile , eu nu le mai pun nimic , le prepar exact ca si in reteta :),eu coc blatul intr-o forma de silicon , iar baza formei are acele striatii care se vad pe cipsuri, si probail de aceea ies asa lucioase :)Ma bucur mult ca ti-au placut , poti sa le pui orice condimente vrei , eu le fac si cu sunca cand am pofta , vezi reteta " Aperitiv cu sunca " .Pupiciii :* <3

      Ștergere
  6. Buna Oana! Taratea de grau este permisa in atac? Multumesc!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi Lady Butterfly ,bine ai venit ! <3 Tarata de grau e aliment tolerat 1 lingura pe zi , incepand cu etapa de croaziera, daca vrei poti sa faci cipsurile in atac , doar cu tarate de ovaz , ies la fel de delicioase :),sper sa-ti placa , si te mai astept ! Succes cu dieta pupiciii :*

      Ștergere
  7. Sunt atat de fericita ca ti-am descoperit blogul! Sunt o dukanita bobocel...dar sper sa ajung la greutatea dorita..

    Cipsurile sunt nebunia mea...cu greu am renuntat la ele...iar reteta ta e perfecta. Multumesc mult!!! Voi folosi taratea de ovaz. Pupici si iti multumesc din suflet pentru promptitudine si pentru timpul aloat acestui blog minunat!:*:*:*!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult <3 , ma bucur ca iti place blogul meu , as fi onorata sa te am ca mebru , poti sa te inscri daca iti face placere :) Poti sa incerci si cipsurile de tofu sau cele de surimi , toate sunt crocante si numai bune de rontait :p . Iti doresc mult spor la topit kg si sa ajungi cat mai repede unde ti-ai propus ! :* <3

      Ștergere
  8. Multumesc din suflet! Si mai am inca o intrebare..deocamdata :D

    Daca consum 1 lg jum de tarate de ovaz pe zi cruda ca sa ii zic asa...nu mai am voie sa consult si alte alimente are o contin. De exemplu aceste cipsuri. Ori manac cipsurile goale fara lingura jumatate de dimineata, ori invers dar nu ambele nu? Multuuu:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e , in atac ai voie doar 1 lingura si jumatate de tarate de ovaz , nu mai mult , deci daca faci cipsuri , sa faci din 3 linguri de tarate de ovaz , si le imparti la doua zile . pt ca daca mananci cipsuri si apoi mai mananci taratele si sub alta forma , depasesti cantitatea permisa si nu e ok :). pupiciii :*

      Ștergere
  9. buna, sunt noua pe aici, mai exact maine intru in dieta, sper sa slabesc, deoarece de curand am iesit dintr-o dieta disociata in care am slabit 10 kg, dar mai vreu 5 macar cum imi recomanda si doctorul dukan dealtfel prin testul lui. intrebarea mea este daca imi fac delicioasele chipsuri in perioada de atac, doar cu taratele de ovaz facute, mai am voie sa consum altceva in ziua aceea?
    p.s. vreau sa iti zic ca imi ploua in gura cand ma uit la aceste retete si gand ma gandesc ca sunt permise in cura aceasta nu imi vine sa cred!!! mai ales ca eu am tinut o cura drastica si nu am prea avut parte de bunatati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi ! Bine ai venit ! cantitatea permisa de tarate in atac este de 1 lingura si jumatate pe zi , deci daca faci cipsurile consumi doar cipsurile nu mai consumi taratele sub alta forma . Poti sa faci pe doua zile , deci folosesti 3 linguri de tarate , faci cipsurile si le imparti in doua :) Astept sa-mi spui cum ti-au placut , si per sa incerci cat mai multe retete ! Mult succes la topit kg !!!

      Ștergere
  10. buna, ma numesc alexandra, sunt noua pe aici, mai exact maine intru in dieta, sper sa reusesc sa slabesc, deoarece eu de curand am slabit 10 kg printr-o dieta drastica disociata, si mai vreau vreo 6 kg si sa raman acolo, sper sa mai vrea corpul meu sa raspunda la dieta. vreau sa stiu daca imi fac delicioasele chipsuri doar cu tarate de ovaz, in perioada asta de atac, mai am voie sa consum altceva in ziua aceea? ca sunt confuza deoarece contin si lactate si oua, deci sunt deja cele 2 categori. ma poti indruma te rog!
    p.s. vreau sa iti spun ca imi ploua in gura cand ma uit la retetele tale si nu imi vine sa cred ca poti face atatea intr-o dieta.
    mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandra inca o data bine ai venit ! Daca tocmai ai iesit dintr-o dieta o sa mearga putin mai greu insa cu rabdare o sa ajungi la greutatea dorita .Scumpa mea din cate vad eu tu cam habar nu ai despre ce e vorba in dieta asta ,nu stiu unde ai auzit de ea insa "cele 2 categori " chiar nu inteleg ce vrei sa spui :( In faza de atac ai voie sa mananci orcat si oricand din alimentele permise , sfatul meu e sa citesti cartea macar pana la faza de consolidare , ca sa intelegi principiile dietei si sa sti ce poti si ce nu poti sa mananci . Daca vrei da-mi friend request pe facebook(Oana Camacho) si vorbim mai multe despre dieta :), pt ca pe internet sunt multe articole aiurea cu informatii total gresite despre aceasta dieta , daca nu ai cartea dute pe http://dietadukan.ro/ , si citeste acolo principiile dietei . Pupiciii si scrie-mi daca mai ai vreo nelamurire ! Iti doresc un Paste fericit !!! :*

      Ștergere
  11. ESTI FENOMENALA SUPER EXTRAORDINARA NU MAI AM CUVINTE ....SUNT DEJA IN CROAZIERA SI NU POT SA CRED CATE BUNATATI AI FACUT SI ITI MULTUMESC DIN SUFLET CA AVEM SI NOI POSIBILITATEA CEI CHINUITI DE KG SA NE PERMITEM SA MANCAM ASEMENEA DELICII ...FELICITARI...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pt apreciere draga mea :* , ma bucur ca iti plac bunatatile mele si sper sa incerci cat mai multe si sa-ti faca dieta cat mai usoara :) , pt ca , cu cat mananci mai deiversificat cu atata iti v-a fi mai usor :) , eu fara bunatati nu as fi rezistat , sunt o gurmanda ! Pupicii cu drag ! :*

      Ștergere
  12. Imi place reteta aceasta si vreau neaparat sa fac si eu.
    Arata excelent.Te pup, Gabi Oprea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place Gabi ! Sa le incerci pt ca sunt delicioase ! :*

      Ștergere
  13. Buna ziua ! Vreau sa v-a multumesc pentru minunatele retete, sunt atat de incantata de ele incat chiar daca a-si renunta la dieta cred ca tot am sa le fac, sunt minunate si delicioase .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag ! Ma bucur mult ca-ti plac retetele ,sper sa incerci cat mai multe si sa te ajute cu dieta ! Mult success ! :*

      Ștergere
  14. Buna ! taritele trebuiesc risnite sau asa cum sunt ele ??? multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  15. woauuuu..ce bine arata...si banuiesc ca sunt super bune pentru mica/marea rontaiala....am sa fac si eu...mentionez ca sunt novice in aceasta dieta ..mai precis de 10 zile dupa 3 de atac cf.testului...si mi-au iesit din inventar un numar de 2.6 kg..o fi ok?...nu stiu cum ar fi ok sa parcurg croaziera (PP...PL)..1/1..3/3...5/5..ce ma sfatuesti?...multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Gabriela ! Ma bucur ca-ti plac, astept sa imi zici cum sunt dupa ce le incerci :) Felicitari pt cele 2,6 kg topite in 3 zile e super bine ! :) ,eu recomand alternanta 1/1 pt ca e cea mai usoara si ceam mai sanatoasa ,deoarece nu e tot una sa mananci legume tot a doaua zi sau sa le mananci tot la 3-5 zile :) ,asta recomanda si Dr. Dukan si programult de coaching dukan e format pe alternanta 1/1 :) deci daca vrei sa slabesti sanatos si fara frustrari ,alege 1/1 :) Mult success si sper sa incerci cat mai multe retete si sa te ajute la topit kg ! :*

      Ștergere
  16. Buna! Draga mea, esti minunata! Azi am descoperit acest blog si pur si simplu m-ai fascinat, asa de mult incat nu m-am putut abtine sa nu gatesc ceva dupa retetele tale! Asa ca iata-ma, pe mine cu o pofta mare de rontaiala, gatind aceste delicioase chips-uri :) , de fapt, deja le-am determinat, atat de bune ce-au fost ! Eu am ales sa le fac ceva mai picante si au iesit exact asa cum mi-au placut! Abia astept sa incerc si celelalte retete! Spor in ceea ce faci si eu, una , iti multumesc ...pt diversificarea alimentelor permise in dieta Dukan. Te pup si te imbratisez ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Ivona ,bine ai venit ! Ma bucur mult ca-ti place ce ai gasit pe blogul meu cu bunatati :), ma bucur ca ti-au placut chipsurile de tarate si sper sa incerci si alte retete . Multumesc mult pt apreciere ! Iti doresc mult success cu dieta ,iar daca ai intrebari sa nu ezitezi sa intrebi :) pupicii cu drag ! :*

      Ștergere
  17. Oana ce dimensiune are tava ta de silicon?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tava mea are 13x9 inch=33.02 x 22.86 cm , important e sa intinzi aluatul intr-un strat subtire si uniform :), astept sa-mi spui cum iti plac , spor la bucatarit ! :*

      Ștergere
  18. Buna. Am o intrebare. Ovazu dimineata numa In lapte sau iaurt poti sal mananci

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt permise doar taratele de ovaz, si nu scrie nicăieri ca trebuie consumate neapărat dimineața si nici ca trebuie luate in iaurt sau in lapte :) .Taratele pot fi consumate oricând pe timpul zilei si sub orice forma preferi :) ,trebuie doar sa respecți cantitatea permisa zilnic! Citește cartile scrise de Dr Dukan si ai grija de unde te informezi pt ca e plin netul de aberații legate de dieta dukan! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua ! ne recomanzi si un sos ? ar fii super :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti face salsa roja :) cu roasted tomatoes +ceapa +2 catei de usuroi +coriandru verde+sare+piper +ardei iute verde ,le pui toate in blender si le blenduiesti :)

      Ștergere
    2. Mie imi place sa le mananc si cu salata de vinete sau cu zacusca cu ciuperci, dip de spanac cu anghinare sau salats de ciuperci cu maioneza ,gasesti retetele pe blog ;),merg bine si cu pasta de branza cu somon fume :D

      Ștergere