:D

vineri, 12 octombrie 2012

Macaroane Shirataki cu sos de carne si broccoli ( Tofu shirataki with meat sauce and roasted broccoli )


Ingrediente :-carne de vita ( fara grasime ) tocata
                      - 1 ceapa
                      -300g rosii cuburi in bulion
                      -2 linguri pasta de tomate
                      -1 lingura pasta de ardei iute (optional)
                      -3-4 catei de usturoi
                      - 2-3 linguri iaurt grecesc 0%
                      -sare si piper
                      -macaroane shirataki (eu am folosit facute din tofu ,poti folosi orice alt fel de taietei shirataki)
                      -broccoli
Modul de preparare :- prepari sosul de carne ...,pui o cratita la incins ,si adaugi carnea de vita tocata ,o lasi sa se rumeneasca amestecand des ...

 
-adaugi ceapa taiata marunt ...
 
 
-calesti putin ceapa impreuna cu carnea si adaugi rosiile in bulion
 
 
-adaugi pasta de tomate dizolvata in putina apa
 
 
-condimentezi cu sare si piper...,acoperi cratita cu un capac si lasi sa fiarba la foc mic
 
 
-cand totul este fiert adaugi iaurtul grecesc ...
 
 
                                                    -iaurtul v-a face sosul putin cremos ...

 
- astfel vei obtine un delicios sos de carne...
 
 
-prepari pastele shirataki dupa instructiunile de pe pachet ...,eu le limpezesc bine bine cu apa fierbinte  intr-o strecuratoare, dupa care le fierb in 2-3 ape ca sa nu mai aiba deloc mirosul apei in care sunt conservate ...
-acestea sunt macroanele shirataki din tofu ,preferatele mele ,se mai gasesc si  in forma de spaghetti,sau cappellini sau fettuccini ...,tot pachetul are 40 de calori :P
 
 
 
 
 
           
 -am pus macaroanele shirataki in sosul de carne si le-am fiert impreuna la foc mic aproximativ 30 de minute ( se poate si mai putin ,insa eu am vrut ca macaroanele sa absorba cat mai mult din aroma sosului de carne ) ....
 
-am servit cu broccoli copt ....
 
 
Super delicios ,merita sa incerci si tu ...

6 comentarii:

  1. I am actually drooling when I first saw this blog. Thanks for sharing. I immediately copied the recipe. I'm so excited to try it out. This will be one heck of a meal.
    - MiracleNoodle.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma pregateam sa te intreb unde ai reusit sa gasesti shirataki in Romania si apoi am vazut pe profil ca esti in State :( Too bad! Pare delicios!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello Lorelai! bine ai venit :),incearca sa cauti shirataki la magazinele asiatice ,pe langa produsele din tofu la frigidere ,sau online pe ebay sau amazon uk.Multumesc pt vizita si te mai astept :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. buna,te-am gasit exact in prima zi de atac, si nici nu ma gandeam ca o dieta poate fi asa delicioasa,(datorita tie), dar am cateva nelamuriri,daca pot inlocui pastele shirataki cu cele din grau integral sau porumb, fara zahar, daca pot folosi fructoza in loc de indulcitor clio,si daca acesta modifica gustul in prajituri,si daca taratele trebuie macinate ca o faina inainte de a fi incorporate in prajituri sau le las exact cum sunt in pachet.si felicitari pentru toate retetele,sunt minunate si la cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Mihaela ,mă bucur ca Îți plac rețetele mele :) ,singurele paste permise în primele doua etape ale dietei sunt pastele shiritaki, pastele de alt fel sunt interzise :) ,tartele nu trebuie măcinate, dacă le macini își pierd din proprietăți. Fructoza este interzisă!

      Ștergere