:D

joi, 1 martie 2012

RED & WHITE CAKE POPS -LEMON CAKE " MARTISOARE COMESTIBILE CU GUST DE LAMAIE"

 Pentru ca azi este 1 Martie ,si dupa cum se spune primavara incepe cu un martisor ,m-am gandit sa iti daruiesc si eu un martisor comestibil :P . Asa ca m-am pus pe bucatarit si am facut aceste frumoase CAKE POPS si le-am decorat cu culorile specifice martisorului alb si rosu :)
     Iti ofer acest martisor si iti doresc un 1 Martie fericit si o primavara superba ! <3


Ingrediente : La prepararea acestor CAKE POPS am folosit cake mix de lamaie de la cutie pt ca e mult mai rapid si l-am preparat urmarind instructiunile de pe cutie :P,tu daca nu vrei sa folosesti cake mix de la cutie poti sa faci checul tau de lamaie preferat sau sa faci reteta mea delicioasa de  chec de lamaie :P
  -pt checul de lamaie :-8 oua
                                      -400g zahar
                                      -1 praf de sare
                                      -3 lamai mari
                                      -150g ulei
                                     -300g faina alba
                                     -150g amidon
                                     -2 lingurite praf de copt
                                     -o lingura esenta de vanilie
    -mai ai nevoie de:- aproximativ 4-5 linguri de lapte condensat dulce (sweet condensed milk)
                                 - betisoare
                                 -ciocolata alba si colorant alimentar daca nu ai ciocolata gata colorata (eu am folosit candy melts albe si rosii )
                                 -bombonele de zahar (eu am folosit niste perlute de zahar tare dragute si niste floricele albe :)
   
Modul de preparare :-Bati bine ouale cu zaharul ,sarea ,coaja si sucul de la o lamaie ,pana devin o crema spumoasa , adaugi putin cate putin uleiul si amesteci pana se incorporeaza .Faina o amesteci cu amidonul si praful de copt ,si o cerni peste amestecul de oua ,si amesteci usor .Pregateste tava pt chec :ungi tava cu ulei sau unt si o tapetezi cu faina .Pui aluatul in tava si il coci in cuptorul preincalzit 50-60 minute ,faci testul cu scobitoarea ,si daca e copt il lasi sa se raceasca complet .



-dupa ce checul s-a racit daca vrei sa obti niste cake pops perfecte :D sfatul meu e sa tai marginile checului si apoi cu o lingura sa iei deoparte partea maronie de pe deasupra si de la baza checului ,si astfel vei obtine o culoare galbena uniforma fara bucatele maronii :)
-farmitezi bine tot checul intr-on bol pana arata cam asa


               -la firmiturile de chec adaugi 4-5 linguri de lapte condensat dulce (eu folosesc "LA LECHERA " de la Nestle ,parerea mea e ca e este cel mai bun :P ) si amesteci bine cu o lingura pana obti consistenta compozitiei de salam de biscuiti ,daca e nevoie mai adaugi lapte condensat dulce pana obti consistenta dorita ,

-din aceasta compozitie formezi bilele pt CAKE POPS
-bilele formate le asezi pe o tava tapetata cu folie de aluminiu sau hartie de copt si le introduci la frigider cel putin o ora sau pana esti gata sa le pui betisoarele

    -prepari betisoarele si topesti putina ciocolata la care adaugi cam 1/2 lingurita untura vegetala (crisco) sau ulei vegetal ! ,nu alt fel de ulei pt ca s-ar putea sa-ti schime gustul ciocolatei si nu cred ca e prea placut :D

-eu am topit ciocolata la microunde ,cate 25-30 de secunde ,amestecand dupa fiecare pana s-a topit complet .
-iei un betisor si pui varful acestuia in ciocolata topita dupa care il infingi in mijlocul bilei ,astfel te vei asigura ca bila nu cade de pe betisor


-repeti aceasta operatiune pana termini cu toate bilele

-dupa ce termini de pus betisoarele pui CAKE POPS in frigider sa se raceasca si sa se intareasca ciocolata (minimul 15 minute )
-intre timp topesti ciocolata
-nu uita sa pui ulei vegetal sau untura vegetala (crisco) astfel ciocolata se v-a subtia si vei putea imbraca mai usor cake pops in cioco :P
-inca un sfat:- daca ciocolata se intareste foarte repede poti sa pastrezi bolul cu ciocolata intr-un alt bol cu apa fierbinte si astfel ciocolata  se v-a mentine calduta mai mult timp ,insa ai mare grija sa nu intre apa in ciocolata ! :D
-acoperi fiecare cake pop cu ciocolata topita (daca e nevoie poti sa te ajuti cu o lingurita ) ,bati usor pe mana sau pe marginea bolului cum ti-e mai usor ,si rotesti ca sa cada excesul de ciocolata , si infigi cake pop-ul intr-o placa de scart (stayrofoam)
-poti sa presari cu bombonele sau sa decorezi cu ciocolata de alta culoare
 - le decorezi dupa preferinta

-albe cu rosu


-sau rosu cu alb



-daca decorezi cu bombonele le presari imediat peste ciocolata ca sa se lipeasaca ,ca daca nu ciocolata se v-a intari repede si nu se mai lipesc!
-daca decorezi cu ciocolata de alta culoare trebuie sa lasi ca ciocolata de baza sa se intareasca si abea apoi decorezi cu cealalta ciocolata


-Le pui in frigider ca sa se intareasca mai repede ,cand ciocolata s-a intarit poti sa le asezi intr-un aranjament


-daca vrei sa le daruiesti individual ,le pui in pungute sau folie  de celofan si le legi cu o fundita sau de ce nu daca ai cu snur de martisor :)

- cam asa arata  delicioasele mele martisoarele :P


-acum ramane doar se le daruiesti celor dragi :)


Sa le papati cu placere !


5 comentarii:

  1. Ce frumoase martisoare ai facut tu acolo.Eu le-am prestat pentru un party last year din tabla de brownies cumparata de la Sam's club.Foarte usoare si foarte elegante aceste cake pe bat..Am o comanda pe 20 martie.pink si albastru....sa vad ce va iesi.:)(eu am forma si de ,people,kids..)pup.xoxo..Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult Simona ,ma bucur ca iti plac :),adevarul e ca au cam devenit o adictie ,imi plac tare mult :)),am facut si alb cu albastru pt botezul baieteluilui meu Eddy si tare mare succes au avut ,sunt si delicioase si frumoase ,si mai ales copiilor le plac tare mult :),next vreau sa fac alb cu verde pt St Patric's day .Pupiciii si iti zic de pe acum LA MULTI ANI ! si sa ai o zis superba de 8 Martie ! :-*

      Ștergere
    2. AM SI EU INCA DOUA RETETE DE CAKE POPS VANILIE SI CIOCOLATA ,SPER SA-TI PLACA ,POATE TE INSPIRA :)

      Ștergere
  2. buna,
    Felicitari sunt superbe, la anul o sa-i prepar si eu feciorului meu sa daruiasca fetelor un astfel de martisor. Pana acum i-am dat briose dar este o idee mai buna a ta.
    am o intrebare: de unde ai cumparat ciocolata rosie si grasimea CRISCO?
    multumesc mult,
    Sorina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi Sorina ! Multumesc ,ma bucur ca-ti plac ,sunt super yummy :) Eu locuiesc in America si iau ciocolata pt cake pops de la Michaels sau Hobby Lobby iar untura crisco se gaseste cam la orice magazin alimentar :)

      Ștergere