:D

marți, 28 februarie 2012

MINI-TORTULETE PE BAT "CAKE POPS "( VANILIE )

Am descoperit aceste CAKE POPS sau se mai numesc si LOLLICAKES denumirea lor venind de la  lollipops (acadea sau cogeac cum ii spuneam eu cand eram mica :P) ,de prima data cand le-am vazut m-au fascinat ,si am vrut neaparat sa invat sa le fac ,sunt atat de dragute si binenteles super delicioase :P,asa ca am inceput sa navighez pe SF GOOGLE :)) in cautarea lor,si spre fericirea mea am gasit nu numai retete ci o multime de videoclipuri pe youtube unde poti sa inveti pas cu pas cum se fac aceste dragute si delicioase MINI-TORTULETE  PE BAT sau CAKE POPS cum se numesc ele original :). Sincer sunt extrem de simplu de facut ,mai ales daca folosesti cake mix de la cutie si crema gata facuta cumparata , cum am vazut eu in aproape toate retetele pe care le-am gasit .
    Eu le-am facut pt prima data pt botezul ingerasului meu Eddy ,si au avut un mare succes,everybody loved them :),de la mic la mare dar mai ales copii si fetele (doamnele ).




   Ingediente : -1 cutie cake mix de vanilie si faci blatul urmarind instructiunile de pe cutie,  sau faci un blat de tort de vanilie
                       -cream cheese frosting -crema de branza cu unt :-250g- crema de branza philadephia(la temperatura camerei) + 50g unt moale (la temperatura camerei ) +1 lingura coaja rasa de portocala +1 cana zahar pudra +1 lingurita esenta de vanilie
                        -candy  melts(alb si albastru )sau ciocolata alba si colorant alimentar albastru (sau orice alta culoare preferi)
                        - bobonele pt decorat (eu am folosit niste perlute albe foarte dragute )
                        -putin ulei vegetal sau untura vegetala (crisco ) pt a "subtia" ciocolata ,pt ca daca e prea groasa e greu de utilizat
                         -betisoare
Modul de preparare :- faci blatul de tort




-cand blatul de tort e copt il lasi sa se raceasca complet
-dupa ce blatul s-a racit il tai in bucati si il farmitezi bine bine...

-arata cam asa
-prepari crema:-intr-un bol pui crema de branza +untul +vanilia +coaja de portocala +zaharul pudra
                      
-mixezi bine pana obti o crema pufoasa             

-la blatul farmitat adaugi cateva linguri de crema (4-5) si amesteci cu o lingura daca e necesar mai adaugi crema si amesteci pana obti consistenta compozitiei pt salamul de biscuiti
-din compozitia obtinuta formezi bile
-asezi bilele intr-o tava tapetata cu folie de aluminiu sau hartie de copt
-pui bilele la rece in congelator 15 minute ,ai grija sa nu le ingheti ,sau poti sa le pui in frigider minimum o ora sau pana esti pregatita sa le pui betisoarele
-topesti putina ciocolata ,pregatesti betisoarele
-scoti bilele din frigider
-bagi varful betisorului in ciocolata si il infingi in mijlocul bilei

 -astfel te vei asigura ca bila nu cade de pe betisor ,repeti aceasta operatiune pana termini toate bilele
-cand termini pui tava cu cake pops in frigider pt o ora sa se intareasca bine ciocolata
- intre timp topesti ciocolata (eu am folosit candy melts albe si albastre si le-am pus la microunde cate 25 de secunde ,amesetecand dupa fiecare pana s-a topit complet ,am adaugat si jumatate de lingurita de crisco (untura vegetala) pt ca ciocolata sa fie mai fluida ,poti folosi ulei vegetal dar sa nu folosesti de masline sau de floarea soarelui pt ca au gust puternic si vor afecta gustul ciocolatei! )
-pui fiecare cake pop in ciocolata


-bati usor pe mana sau pe marginea bolului cum ti-e mai usor ,si rotesti ca sa cada  excesul de ciocolata , si infigi cake pop-ul intr-o placa de scart (stayrofoam)
-poti sa presari cu bombonele sau sa decorezi cu ciocolata de alta culoare

-daca decorezi cu bombonele le presari imediat peste ciocolata ca sa se lipeasaca ,ca daca nu ciocolata se v-a intari repede si nu se mai lipesc!

-daca decorezi cu ciocolata de alta culoare trebuie sa lasi ca ciocolata de baza sa se intareasca si abea apoi decorezi



Asa-i ca sunt frumoase ?

PE CAT DE FRUMOASE PE ATAT DE DELICIOASE :p


NU STIU DE CE DAR SUNT SIGURA CA O SA ITI PLACA :)

POFTA BUNA ! ENJOY YOUR CAKE POPS !

2 comentarii:

  1. sunt super!!dar am si eu o intrebare:de unde ai cumparat candy melts si crisco?pentru k am cautat si eu prin supermarket-uri si nu am gasit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Diana ! bine ai venit ! eu sunt in US ,crisco am cuparat de la magazinul alimentar ,se vinde langa ulei ,iar candy melts am cumparat de la Hobby lobby sau de la Michels,sau la Walmart unde vand chesti pt cake decorating ...,sper sa gasesti daca nu incearca cu ciocolata topita ,sau ciocolata alba si o colorezi cu colorant alimentar insa sa ai grija sa nu fie pe baza de apa,ca apa distruge ciocolata :)...,iar in loc de crisco poti folosi putin ulei vegetal ,pt ca ,crisco e defapt o untura vegetala . Sper sa te descurci ...,si te mai astept pe blog :-*

      Ștergere