:D

marți, 2 octombrie 2012

Flan de vanilie ( Vanilla flan )

FLAN este denumirea in spaniola a bine cunoscutei creme de zahar ars , insa pt  dieta il preparam fara zahar ars ...

  Ingrediente :- 6 oua
                         -1 lingura esenta de vanilie
                         -4 cani lapte 0% (944ml)
                         -sirop fara zahar french vanilla de la Davinci Gurmet (optional)
                        -indulcitor dupa gust
Modul de preparare :- pui toate ingredientele intr-un blender si le amesteci bine (poti folosi un mixer sau telul insa sa mixezi bine )
                                     -torni compozitia intr-un vas de sticla ,dupa care asezi vasul intr-un alt vas mai mare sau o tava ,si torni apa fierbinte pe langa peretii vasului,cu grija sa nu ajunga apa in vasul cu flan, astfel vei forma o baie de abur iar flanul copt pe baie de abur se va inchega perfect uniform,
                                    -pui flanul in cuptorul preincalzit la 350 F (180C) aproximativ 45 de minute
                                   -verifici daca e inchegat si daca e gata il scoti si il lasi sa se raceasca...
 -dupa ce flanul e racit complet il pui la frigider ....
 -cand e rece, inainte de servire daca vrei poti sa-l rastorni pe un platou ...
 -il prtionezi si il servesti...    
-poti sa servesti flanul cu sirop fara zahar cu aroma de zmeura sau caramel ...
Este delicios ,sper sa-l incerci si tu ! 
Buen provecho !


16 comentarii:

  1. Arata extraordinar,abia astept sa-l fac,cat mai repede posibil,pt.ca deja,salivez.Oana scumpa,imi plac retetele tale f.mult...Im place sa te intalnesc pe facebook,imi plac copiii tai,imi place familia ta,imi place fericirea ta...


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim din suflet :*,ma bucur mult ca iti plac retetele si sper s a incerci cat mai multe :) ,iti dorim sa fi mereu fericita si mult success cu dieta ! :*

      Ștergere
  2. Buna!Sunt o incepatoare a dietei dukan si sunt super fericita ca ti-am descoperit blogul, ma va ajuta mult. Felicitari pentru tot ceea ce faci!Pentru aceasta reteta ce tip de indulcitor sa folosesc?E ok xilytol?Am incercat azi stevia la un alt desert si am fost super dezamagita de gust, as avea nevoie de ceva care sa aduca mai mult cu zaharul. Singura pe care am incercat-o pana acum e stevia, nu mi-a placut gustul diferit, parca usor amar. M-ar ajuta mult experienta ta, sa aflu din start ce e mai ok ca gust, sa nu fie nevoie sa le incerc pe toate. Iti multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello ! Multumesc :* ,mă bucur că îți plac rețetele, sper să încerci cât mai multe și să te ajute cu dieta :) Xylitol e foarte bun, stevia amaraste la copt ! Mult succes! :)

      Ștergere
    2. Iti multumesc mult! Am facut azi aceasta reteta cu xylitol si a iesit super. Era cea mai mare temere a mea, pentru ca eu sunt dependenta de dulce. Acum ca mi-am satisfacut pofta pot merge in continuare, deja se vad rezultatele! Mult succes in tot ce faci!

      Ștergere
    3. Mulțumesc mult Magda :* ,mă bucur ca a ieșit pe placul tău :) ,să -ți fie de bine și sper să încerci și alte rețete ! Mult succes! :*

      Ștergere
  3. salut draga Oana!chiar acum l-am facut a iesit superrrrrrr!merci mult pentru idei geniale!!!.)

    RăspundețiȘtergere
  4. Să-ti fie de bine, mă bucur că îți place! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Oana,
    Am început de 2 zile dieta Dukan și rețetele tale mă ajută taaare mult și spre surprinderea mea chiar sunt extrem de gustoase. Am o întrebare, am voie sirop de zmeură la faza de atac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi ! Ma bucur ca-ți plac rețetele mele si ca te ajuta cu dieta, mult succes in continuare! :) Siropul mentionat de mine in reteta este sirop cu aroma de zmeură, are zero calorii este marca DaVinci si este permis inca din atac! Siropul de zmeură sau orice alt sirop care facut din fructe este interzis in dieta dukan! Eu locuiesc in USA si la noi se gasesc aceste siropuri care au doar arome si indulcitor,nici urma de fruct in ele,au zero calorii si sunt permise in dieta dukan!

      Ștergere
    2. Am înțeles,acum mi-am dat seama de ce scria pe toate produsele în limba engleză. Mulțumesc că ți-ai luat din timp să-mi răspunzi!:)

      Ștergere
  6. Buna Oana! Cu ce as putea inlocui siropul, eventual eva sa se gaseasca in comert? Si o intrebare foarte foarte important : Cat pot manca pe zi din acest desert?

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hi! Dacă nu ai nu pui,după cum am menționat și in rețetă este opțional! Mănânci cât vrei,e permis încă din atac ,poftă bună! 😊

    RăspundețiȘtergere