:D

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Biscuiti cu aroma de cocos ( Coconut flavored cookies)

 
Ingrediente :-6 linguri tarate de ovaz
                 -indulcitor dupa gust
                          -5 linguri iaurt grecesc 0%
                    -4 linguri lapte praf 0%
                            -1 lingurita esenta de vanilie
                                       -1 lingurita esenta de nuca de cocos
 
Modul de preparate :-amesteci bine ingredientele intr-un bol...
 
   -preincalzesti cuptorul la 350F(180C) ,tapetezi o tava cu foaie de copt si cu o lingura pui din aluatul de biscuiti in tava ...
                                          -folosind dosul unei lingurite formezi biscuitii....
                                             -coci biscuitii aproximativ 15-20 de minute ...
                                    -cand sunt copti ii scoti si ii lasi sa se raceasca in tava ...
-sunt rapid de facut si yummy ....
 
-imi place textura lor ,parca chiar ar contine fulgi de cocos :P ,singura problema e ca ies putini ...
 
                                  
                                                                        Pofta buna !!!

4 comentarii:

  1. Va invit pe toate, ladies, sa faceti biscuitii astia. Eu i-am facut cu esenta de fructe de padure pt k pe No Sugar Shop de unde cumpar am gasit toate aromele cu exceptia celei de cocos (se gaseste si cea de menta pt cine incearca ciocolata After Eight, pe care o voi face eu azi).
    O singura neplacere am avut: desi am pus cantitati duble pentru ca Oana avertizeaza ca ies putini... toata familia s-a infipt in ei SI S-AU TERMINAT intr-o clipita! Asa ca paziti-a bine biscuitii astia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Congratulations OANA!!!! Even though I find some problem with the translation, your recipies looks perfect!!!! I want to taste EVERYTHING from your blog!!!! LOL :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much Efthymia!❤ I'm glad to hear that you like my recipes,I hope you are going to try them! 😊

      Ștergere