:D

marți, 30 octombrie 2012

Varza calita ( Cabbage saute )

 
 
Ingrediente:-varza proaspata
                -sare de mare
    -piper
 
 
       Modul de preparare : -cureti varza si o tai fasii subtiri ...
 
 
-pui o cratita la incalzit si adaugi varza ...
 

  -condimentezi varza cu sare si piper ( eu pun mult piper pt ca imi place varza foarte piperata :P )
 
 
-calesti varza amestecand din cand in cand ,pana se inmoaie si se rumeneste ...
 
 
-vei obtine cea mai delicioasa varza calita,NU trebuie sa pui apa pt ca varza contine multa apa ...
 
 
-poti sa o servesti ca si garnitura la pui,vita sau muschi de porc...,noi am servit cu piept de pui ...
 

Pofta buna !

4 comentarii:

  1. Oana, avem voie s-o facem cu varza murata in Croaziera? Castraveciori murati?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,poți sa o faci cu varza murata, daca e prea sarata sa o desarezi inainte, vezi ca am si o reteta de copanele de pui pe pat de varza murata, daca vrei sa incerci :) ,castraveciori murați fara zahar adaugat sunt permisi la PL ,iar la pp poți consuma ca si condiment 2-3 castraveciori mititei /cornichon sau câteva feliuțe din unul mare! Mara am vazut celalalt mesaj in care mi-ai scris despre troian, crezi ai putea sa-mi dai mai multe detalii, mie nu-mi apare nimic, poti te rog sa-mi spui unde exact apare si ce am de facut ca sa rezov problema ? Multumesc mult!

      Ștergere
  2. m facut-o, Oana cu o jumatate de varza proaspata si jumatate murata, cu cimbru si scazuta in cuptor si o ceapa si a iesit absolut fantastic. Pentru culoare cred ca ii poti adauga o lingurita de paprika dulce. Multumesc pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere