:D

vineri, 26 octombrie 2012

Stir fry asiatic cu carne de vita,legume si taietei shirataki ( Shirataki Beff Lo Mein )

 

 
Ingredeiente :-carne de vita fara grasime taiata fasi subtiri
                                        -1-2 morcovi taiati julien (bastonase)
                 -1 ardei verde taiat feli
     - muguri de soia
                       -1 ceapa mijlocie taiata feli
      pt, sos/marinata-3 catei de usturoi tocati marunt
        -2 linguri sos soia
               -1 lingura otet de orez
                                          -1 lingura pasta de ardei iute (optional)
           -1 lingura indulcitor
          -1 lingurita amidon
                          -sare si piper negru dupa gust
 
Modul de preparare : - amesteci toate ingredientele pt marinata si le torni peste carnea taiata fasii ,marinezi carnea cel putin 3 ore...,incingi o tigaie sau un wok,si prajesti carnea amestecand mereu ,aproximativ 8 minute ...
 
 
-prepari legumele...
 

-adaugi ceapa ,ardeii si morcovii la carnea de vita...
 
 
-amesteci bine si prajesti pana se inmoaie putin vegetalele,dupa care adaugi mugurii de soia...
 
 
-amasteci bine ,condimentezi cu sare si piper dupa gust ...
 
 
-limpezesti bine in apa fierbinte taiteii shirataki, si ii pui la fiert aproximativ 3 minute ,ii strecori si ii limpezesti din nou ...,eu folosesc tofu shirataky sub forma de fettuccine...
 
 
-tofu shirataki (fettuccine)
 
 
-adaugi taiteii shirataki peste legume si carne...
 
 
 - le mai calesti putin impreuna pana ce se incalzesc taieteii si iau aromele sosului ...
 
 
                                         -este foarte delicios sper ca vei incerca si tu ...
 

                                                                             Pofta buna !

3 comentarii:

  1. you welcome ! thank you for visiting ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut-o cu o carne de vita care nu a fost prea grozava pe gratar, deci mi s-a parut ca suvite se gateste bine si n-am gresit. In loc de Shirataki am pus un borcan de mung bean sprout care era aproape de termenul expirarii si despre care am gasit pe net ca e un aliment ff bun in diete -f low in Carbs- hai s-o luam ca tolerat. Se gasesc in Romania.
    Mi-a iesit o tocanita geniala, carnea absolut bine marinata, n-ai zice ca nu am pus picatura de ulei, o mancare absolut comforting, suculenta, fara gust asiatic desi are soia... Geniala! Multumesc de idee, Oana, am cumparat special un ardei mare gras, rosu sa-i dea culoare si textura. Absolut fantastica1

    RăspundețiȘtergere