:D

sâmbătă, 6 octombrie 2012

Iaurt copt cu fructe Goji ( Baked greek yogurt with Goji berries)


Ingrediente : - 350g iaurt grecesc 0%
                       -2 oua
                       -indulcitor dupa gust
                       -2 linguri goji
                       -1 lingurita vanilie
                       -1 lingurita praf de copt

Modul de preparare:-amesteci bine cu o furculita sau cu telul ,le pui in forme de silicon pt muffins (sau orice alta forma de silicon preferi )si le coci in cuptorul preincalzit la 350F (180C) ,aproximativ 20 minute .

                                           
                                                           -Surprinzator de delicios...

                                                         
                                                            -si satisface pofta de dulce :P

                                                                             
                                                                        Pofta buna !

4 comentarii:

  1. Draga mea, m-ai ajutat sa fac o placere din aceasta dieta. Pasiunea mea era si este gatitul, iar dieta aceasta si ideile tale ma ajuta sa imbin utilul cu placutul. Te pup! Esti o minune.
    Am facut si eu prajiturica aceasta - este delicioasa, dar blatul este extrem de subtire - nu stiu de ce. Mereu rulez blatul si fac rulada cu goji.
    Blatul se lasa atat de tare incat e mai mic ca si dimensiuni decat la inceput. :))
    Hai sa iti spun ce am pus ca sa imi spui ce am gresit. Am pus si exact dupa reteta ta - dar am si adaptat a2a oara cand am incercat. Cand am adaptat am pus 4 albusuri, un galbenus, indulcitor, esenta de rom si bicarbonat. Orice as pune - nu creste. Spune-mi si tu te rog ce parere ai.
    Inca o data, multumesc pentru idei - kepp up the good work. Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet pt aprecieri Georgiana ! Ma bucur mult ca te ajuta retetele mele , si eu iubesc aceasta dieta pt ca ma lasa sa bucataresc ;), nu as rezista prea mult daca nu as putea sa ma joc in bucatarie :P.Iaurtul copt nu o sa creasca niciodata , pt ca nu contine nimic care l-ar putea ajuta sa creasca , nu are tarate , nu are amidon , albusurile nu sunt batute spuma tare ..., deci nu prea are cum sa creasca .Eu il fac cand am pofta de ceva dulce , rapid , fara tarate si fara tolerate :). Daca vrei sa incerci ceva pufos , o prajitura adevarata incearca checul cu lamaie , negresa cu rom ,muffins cu goji , o rulada sau un tort , acestea contin amidon , tarate , si albusuri batute spuma , care v-or ajuta ca aluatul sa creasca pufos :). Pupiciii si sper sa gasesti cat mai multe retete care sa-ti placa ! Mult succes cu dieta ! :* <3

      Ștergere
  2. Mi-au iesit minunate aceste briose, multumesc foarte mult, Oana! :* <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina , ma bucur mult ca le-ai incercat si ca ti-au placut :), sa-ti fie de bine ! :* <3

      Ștergere