:D

joi, 15 noiembrie 2012

Chili cu carne de vita ( Chili with ground beef )

  Ingredients :- 1 kg carne de vita tocata
                                                                         -2 ardei (eu am folosit galben si rosu,poti folosi ce ardei preferi)
                    -1 ardei iute (optional)
              -3 tulpini de telina
                              -800g rosii cuburi in bulion 
        -1 ceapa mare
                  -2-3 catei de usturoi
                           -1 lingura pasta de tomate
                                              -1 lingurita paprika sau pudra de chili
                               -1 lingurita pudra de chimion (cumin)
                                      -1/2 lingurita pudra de coriandru
                                                          -1/2 lingurita knorr de pui sau vita (optional)
                                               -sare de mare si piper negru dupa gust
                                                                          -cilantro (coriandru verde ) sau patrunjel verde pt servit
                                     -iaurt grecesc pt servit (optional)
                                         -cipsuri de tarate pt servit(optional) preparate astfel http://oana-camacho.blogspot.com/2012/11/cipsuri-de-tarate-chips-with-oat-bran.html

NOTA:-in consolidare si stabilizare poti adauga fasole boabe neagra prefiarta si boabe de porumb !
                         -tai cubulete ardeii si tulpinile de telina ,tai ceapa si usturoiul marunt...
-pui o cratita la incins ,si cand este fierbinte adaugi carnea de vita tocata
                                          -calesti carnea pana ce incepe sa se rumeneasca ...
                                                       -adaugi ceapa ,ardeii si telina ...
                    -le calesti putin impreuna cu carnea dupa care adaugi usturoiul taiat marunt
                                          -adaugi rosiile in bulion ,knorr si condimentele ...
                                             -amesteci si adaugi apa ,aproximativ 500ml....
-lasi sa fiarba pana ce da in clocot ,dupa care acoperi oala cu capac si fierbi chili la foc mic aproximativ 45-60 de minute ...
-fierbi pana ce lichidul scade...
-mie imi place sa servesc chili cu cipsuri de porumb (tortilla chips ) ,insa dieta nu imi permite tortilla chips ,asa ca mi-am facut eu niste cipsuri de tarate dukan crocante si delicioase...
-am servit chili cu cipsuri de tarate , putin iaurt grecesc , cilantro verde (coriandru verde) si ardei iute 
- este chili esta simplemente delicioso...
Sper ca il vei incerca si tu ...
                                                             Yummmmy ...pofta buna !

6 comentarii:

  1. Azi am facut-o si mi-a placut cum a iesit. Nu ma asteptam sa fie atat de gustoasa, fara ulei si fasole. Eu am mancat-o goala, dar cred ca merge combinata si cu shirataki...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca ti-a placut , si eu inainte de dieta il faceam cu fasole neagra yummy , dar si asa fara e foarte gustos , eu il mananc cu cipsuri de tarate , dar cred ca merge si cu shirataki , eventual sa fierbi shirataki in chili ca sa absoarba cat mai mult din gustul lui :) . Pupiciii :* <3

      Ștergere
  2. Azi am facut si eu in combinatie cu chipsuri de surimi si cu shirataki.Foarte foarte delicios!!Am adaugat si brocoli:)

    RăspundețiȘtergere
  3. A iesit ceva atat de bun! N-am mai mancat niciodata chili. A fost un fel fara cusur, comfort food... nu cred ca imi mai trebuie nimic toata ziua (decat poate o prajiturica de branza cu esenta de portocala si scortisoara diseara).

    RăspundețiȘtergere