:D

miercuri, 28 noiembrie 2012

"Pizza" de pui fara blat ( Chicken "pizza" without crust )


Ingrediente :- piept de pui fara os si fara piele
pt sos:-400g rosii cuburi in bulion
-1 lingura pasta de tomate
-putin indulcitor
-sare , piper si pudra de usturoi dupa gust
-1/2 lingurita italian seasoning ( acest condiment contine rosmarin + fulgi de ardei iute+oregano+busuioc+patrunjel verde uscat+cimbru+fulgi de ceapa uscata)
topinguri :- poti sa folosesti topingurile tale preferate pt pizza
-eu am folosit :-pepperoni de curcan
-ciuperci din conserva taiate felii
-felii de ceapa rosie 
-ardei verde taiat cubulete
-branza mozzarella razalita cu 0%  grasime


       Modul de preparare:-desfaci pieptul de pui si eventual il bati ca pt snitel dar nu foarte subtire

-intr-o craticioara pui rosiile in bulion+ pasta de tomate+ putin indulcitor+sare+piper+italian seasoning
           -le amesteci si le pui pe foc la fiert aproximativ 15 minute ,pana se imbina toate aromele
                                                       -astfel vei obtine sosul pt pizza ...
                                                            -pregatesti topingurile ...
   -prepari o tava (sau doua in functie de cate "pizza" vrei sa faci ),o tapetezi cu hartie de copt ,preincalzesti cuptorul la 400F( 200C) ...
      -asezi feliile de piept de pui in tava (pieptul de pui v-a inlocui blatul de pizza ;)),condimentezi cu sare ,piper si pudra de usturoi...
                                          -peste feliile de piept de pui ,asezi sosul de rosii...
                                  -si incepi sa pui topingurile...,eu am pus pepperoni de curcan...
                                                                   -felii de ciuperci ...
                                                             -feliute de ceapa rosie...
                                                            -ardei verde taiat cubulete...
                                               -branza razalita mozzarella cu 0% grasime ...
                                            -la final am presarat cu itaian seasoning...

                                                      -pui "pizza" in cuptorul preincalzit...
                                                   -le coci aproximativ 15-20 de minute ...
 -cam asa arata cand e gata...

-aceasta este prima mea "pizza " dukan ,si am fost foarte placut  surprinsa de ce am creat :) ...,rezultatul e absolut delicios ,gustul exact ca si de pizza originala ...


Sper sa o incerci pt ca merita ,este divina !

                                                      
                                                                       Buon appetito !!!

19 comentarii:

  1. De unde putem achizitiona ingredinete cu 0 grasimi ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi Alexandra ! Eu locuiesc in USA , aici se gaseste o varietate mare de produse cu 0% grasime , sper sa le gasesti un inlocuitor , insa sa ai grija sa fie cat mai aproape de 0% , lapte 0,1 % iar branza sa aiba maxim 2% grasime . Pupicii si sper sa gasesti cat mai multe retete care sa-ti placa :*

      Ștergere
  2. Buna Oana, azi am avut placuta surpriza sa te gasesc pe un site de dukanei si dukanite. Esti o binecuvantare pentru cei care incearca sa slabeasca mancand. Iti multumesc pentru toate retetele si pentru tot efortul depus pentru a ne putea oferi si noua aceasta larga varietate de retete

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit Cristina! Ma bucur mult ca iti plac retetele mele ,sper sa iti faca dieta cat mai placuta , mult succes !!! :* <3

      Ștergere
  3. Arata mortal.....ca toate retele postate de tine....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit Camelia ! Sper sa gasesti cat mai multe retete care sa-ti placa :) :*

      Ștergere
  4. Arata mortal...ca toate retetele tale.....felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Camelia :* , este super delicioasa , sa-mi spui cum ti-a placut cand o incerci :)

      Ștergere
  5. Yamii mie chiar in place pizza si cum sunt in a 4 sapt dukan imi fac tot felul de retete, experimentez, o sa o incerc si pe aceasta garantat, mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte bine ca nu ti-e frica sa experimentezi :) ,cu cat mananci mai diversificat cu atata iti va fi mai usor ,mult succes in continuare ! :*

      Ștergere
  6. Excelentă! Foarte, foarte gustoasă. Am postat postat pozica în grupul dukăniţelor. :D
    Mulţumesc pentru reţetă, Oana! :* Nom nom nom! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag scumpa ,ma bucur ca-ti place :) Sa-ti fie de bine ! :*

      Ștergere
  7. Am avut piept de pui decondelat de ieri, de la puiul in tofu (exceptional si acela, il recomand cu caldura). Toate ingredientele se gasesc, mai putin mozarella, eu am folosit cascavalul Dukan tot din retetele tale. Multumesc mult pentru toate aceste idei minunate, cu ocazia asta m-am invatat sa folosesc cu mai mult curaj condimente ca scortisoara, chimen, nucsoara la carne. Savoros!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare plăcere Mara ,mă bucur ca-ți plac, să -ți fie de bine! :)

      Ștergere
    2. Cu mare plăcere Mara ,mă bucur ca-ți plac, să -ți fie de bine! :)

      Ștergere
  8. buna eu am tinut dukan dar de 2 ani nu lam mai tinut ce ziceti mai fuctioneaza acu multumesc






    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi ! Nu ai fi prima care incearca dieta a doua oara :), eu cred ca daca ti dieta ca la carte e impossible sa nu ai rezultate, asa ca nu-ti ramane decât sa faci testul dukan sa recitești cartile dukan ,daca e nevoie si sa treci la atac, ai de pierdut doar kg :),succes!

      Ștergere