:D

duminică, 30 decembrie 2012

Aperitiv cu sunca ( Appetizer with ham )


Ingrediente :-2 linguri tarate de ovaz
                                                                        -1 lingura tarate de grau (sau mai pui o lingura tarate de ovaz sau 1 lingura tarate de psyllium ) 
                                                              -3 linguri iaurt grecesc ( poti folosi iaurt simplu)
                                        -2 linguri branza proaspata de vaca
                                                        -2 linguri branza feta farmitata 0% (optional)
                                     -2 oua (sau 1 ou intreg + 1 albus)
                                                        -1 lingura seminte de chimen (sau dupa gust )
                     -sare de mare dupa gust
                        -1/2 lingurita praf de copt
                                                                        -1/2 lingurita pasta de ardei sau fulgi de ardei (optional)
                            -3 feli de sunca fara grasime
Modul de preparare :-:- intr-un bol adaugi taratele + praful de copt+sarea +semintele de chimen
                                                                    -amesteci bine...
                                         -adaugi iaurtul+branza de vaca+branza feta +ouale
-amesteci bine cu o furculita...
 -pui comozitia obtinuta intr-o tava de silicon sau o tava tapetata cu hartie de copt .si o intinzi inr-un strat subtire ...
-tai feliile de sunca in fasii si le asezi peste aluat ...
-preincalzesti cuptorul la 350 F (180C) si coci blatul pt cipsuri aproximativ 15 -20 de minute...
                      -cand blatul e copt il lasi sa se raceasca putin in forma dupa care il scoti ...
                                -il tai dupa preferinta in paratele , dreptunghiuri , romburi ...
                                    -poti sa servesti asa cum e ... , insa mie imi place putin crocant ...
   -dupa ce am taiat blatul , am redus temperatura cuptorului la 250F(120 C),am pus bucatile intr-o tava ,si le-am dat la cuptor sa se faca mai crocante ...
                                                  -se servesc calde sau reci dupa preferinta ...

Acest aperitiv/ gustare este delicios , sper ca il vei incerca si tu ...

                                           
                                                                      Pofta buna !!!

18 comentarii:

  1. Yummy..... cred ca fac si eu pentru revelion! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea , eu le-am facut acum :) , am papat jumate din ele deja :)) , sunt super yummmy , sunt la PP si vroiam ceva de rontait , ca le-am facut popcorn la ai mei si mi s-a facut pofta :P . Oricum astea sunt mult mai yummy decat popcorn-ul :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata super, ma gandeam sa am si ceva mai sarat. Ca dulce am facut tortul tau.....si e yummy rau si tortul <3 .

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca-ti place , pe care l-ai facut ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel pe care l-ai facut la ziua Adnanei. Care este foarte foarte bun <3

    RăspundețiȘtergere
  6. vai ce super arata....vreau si yoooooooo.....yamiiiiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea esti o super gospodina, ma bucur mult ca te-ai incumetat sa faci tortul :-* <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Niko bine ai venit ! ma bucur ca ti-au placut , te mai astept :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. Oana am incercat cipsurile cu tarate si au iesit foarte gustoase doar ca eu am tava rotunda, mai mica.. si nu au iesit foarte crocante:( Ce dimensiune are tava ta?

    Si ce sunculita folosesti tu?:( Ca doamnele astea de la magazine nu stiu care sunt degresate si care nu. Eu am luat Gepeto - Sunca piept de curcan si contine asa: piept de curcan, prot vegetala, sare, stabilizatori polifosfati, antiox: ascorbat de sodiu, conservant: azotit de sodiu,potentiator de gust:glutamate e monosodic, arome naturale.

    Este bun? :-s:-s Multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lady Butterfly tava mea este de 11x9 in inches adica 27,94 pe 22,86 cm . Eu folosesc sunca de curcan cu 1 % sau maxim 3% grasime , eu locuiesc in USA , deci nu prea stiu mare lucru despre produsele din Romania :( , atata timp cat sunca nu contine grasime multa , zahar, amidon eu cred ca e ok :), insa incearca sa nu consumi prea des mezeluri ! pupiciii :* <3

      Ștergere
  10. Buna seara,am si eu intrebare .....sunt in faza de atac,si am vazut la retetele dumneavoastra de exemplu la aperitivul cu sunca scrie in reteta sa pui 2 linguri de tarata de ovaz,si maximum in atac este de 1lg jumate.....cum facem in cazul asta?cu multumiri....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În atac pui doar 1 1/2 lingura tarate de ovăz sau pui 3 linguri și împarți preparatul la 2 zile :)

      Ștergere
    2. Multumesc mult pt raspuns......

      Ștergere