:D

luni, 19 noiembrie 2012

Sufleu de banane ( Banana Souffle)

 
Ingrediente :-3oua
-1 budinca de banane (eu am folosit budinca instant banana cream fara zahar si fara grasime 25g,daca nu ai poti folosi o budinca de vanilie sau amidon de porumb )
-indulcitor dupa gust
-300 ml lapte 0%
-4 linguri tarate de ovaz
-2 lingurite praf de copt
-1/2 lingurita esenta de vanilie
-3 picaturi esenta de unt (optional)
-4 picaturi esenta de banane
 
 
Modul de preparare :-separi albusurile de galbenusuri...,bati bine galbenusurile cu indulcitor si esenta de vanilie pana se ingroase si se deschid la culoare...
 
 
-intr-o cana amesteci praful de budinca cu praful de copt...
 
 
                               -le adaugi peste galbenusurile batute cu indulcitor si vanilie ...


                                                        -amesteci putin si adaugi laptele ...

                               
                                                       -mixezi bine si adaugi taratele...


                                              -amesteci bine si adaugi esenta de banane ...


                                                         -si esenta de unt (optional)

 
-mixezi foarte foarte bine ...
 

                                           -bati albusurile spuma tare cu un praf de sare...

 
-incorporezi albusurile la amestecul de budinca ...
 
 
-amesteci usor de jos in sus ca sa nu se lase albusul ...
 
 
-torni compozitia de souffle intr-o forma de silicon sau intr-un vas de yena sau de ceramica (daca vrei poti sa faci sufleuri individuale ,si sa pui compozitia de souffle in forme de muffins ) 
 
 
-preincalzesti cuptorul la 350F(180C) ...
 
 
-coci sufleul aproximativ 25-30 de minute ...
 
 
-cand e gata arata cam asa ...,foarte pufos ...
 

                           -eu l-am lasat sa se raceasca putin si l-am rasturnat pe o farfurie...

                        
                                                           -l-am servit pudrat cu indulcitor...


                     -a fost foarte foarte delicios ...,si astfel mi-am potolit eu pofta de banane :P

                             
                                               Sper ca il vei incerca si tu ...,pofta buna !

2 comentarii:

  1. Buna,am incercat cateva din retele tale si unele au iesit chiar delicioase.Felicitari pt blog si inspiratie .:D Acum as vrea sa te intreb: crezi ca e posibil sa inlocuiesc taratele de ovaz cu tarate de grau(eventual sa injumatatesc cantitatile ca sa o pot manca in 2 zile), in aceasta reteta fiindca am facut deja niste painici pt cateva zile pt care am folosit tarate de ovaz si tare as vrea sa mananc si ceva dulce ? :P. Ms, pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult :) , eu cred ca merge sa inlocuiesti taratele de ovaz cu cele de grau , daca incerci sa-mi spui cum ti-a placut , spor la bucatarit ! :*

      Ștergere