:D

joi, 15 noiembrie 2012

Supa crema de ciuperci (Cream of mushroom soup )

 
 
Ingrediente : -ciuperci (eu am folosit ciuperci champignon ,poti sa folosesti  baby portobello ,shiitaky sau orice alte ciuperci preferi )
  - 1 ceapa taiata feli
                        -1-2 catei de usturoi taiat marunt
 - 250 ml lapte 0%
                           -1 lingurita knorr de pui (optional)
                                       -sare,piper ,paprika si nuccsoara dupa gust
-verdeata
 
Modul de preparare : -pui oala la incins ,si cand e fierbinte adaugi ceapa taiata in felii ,sare,piper si paprika ... si le calesti ...
 

            -adaugi ciupercile taiate feli si usturoiul taiat marunt si le calesti putin impreuna cu ceapa


                                                        -adaugi knorr-ul de pui ...


                                                 -adaugi apa cat sa acopere ciupercile...


                                                                     -adaugi laptele...


                                        -fierbi supa la foc mic pana ce ciupercile sunt fierte  ...


                                   -verifici gustul ,daca mai e nevoie mai adaugi condimente ...


                                                -pasezi supa cu un blender manual ...


                                      -dupa ce ai pasat supa adaugi un praf de nuccsoara ...

 
   -amesteci si servesti supa fierbinte si decorata cu veredeata ...(daca vrei sa iasa mai cremoasa poti adauga putin amidon dizolvat in lapte sau iaurt ) 
 
 

                                                                            Pofta buna !

7 comentarii:

  1. Acum o fac ♥ Eu am adaugat si o felie de telina si un morcov. Cred ca o sa iasa o nebunie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, la blender manual nu iese bine?

    RăspundețiȘtergere
  3. Este minunata, eu am adaugat si un iaurt grecesc mic degresat la sfarsit nu am avut nevoie de amidon, putina nucsoara, busuioc si patrunjel. A iesit groasa fara amidon. Se poate face acceeasi reteta cu brocoli: la supa de brocoli poti pune sau nu lapte, si ca aroma menta, si busuioc. Exceptionale! Le recomand.

    RăspundețiȘtergere