:D

luni, 5 noiembrie 2012

Snack de pui dulce si picant (Sweet & spicy chicken snack)

Ingrediente -piept de pui fara os si piele
-1 lingura sos soia
      -1 lingura otet de orez
                   -1 lingurita pasta de ardei iute
        -2 catei de usturoi pisat
                            -1 lingurita ghimbir proaspat razalit
      -1-2 linguri indulcitor
        -sare si piper dupa gust 
Modul de preparare :- tai pieptul de pui in fasii subtiri ,le pui intr-un bol si adaugi condimentele ... 
-amesteci bine si lasi puiul sa se marineze cel putin 30 de minute 
-preinacalzesti cuptorul la 425 F (200 C) ,tapetezi o tava cu hartie de copt si asesti fasiile de pui in tava ...
-coci puiul aproximativ 25 de minute sau mai mult in functie de cat de rumenit iti place ...
- sunt delicioase ...
 -daca nu iti plac aromele asiatice poti sa le pui orice alte condimente preferi ,de asemenea poti face cu fasii subtiri de vita sau cu pipote ( jerky chicken gizzard )
 -sunt super yummy :) , usor crocante , numai bune de rontait ! 
-ideale ca gustare...
                                                             Sper sa le incerci si tu ...
Pofta buna !

6 comentarii:

  1. Sigurat ca le voi incerca !Imi place tot ce e chinezesc :).Pup.O noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie-mi place tot ce e chinezesc, le-am incercat si m-am indragostit de ele. Prima data le-am facut si le-am mancat cu iaurt simplu (am scapat un pic mai multa pasta de ardei), a doua oara le-am facut cu otet de mere (dar am pus 2 linguri) in loc de cel de orez si au iesit la fel de bune. Abia astept sa ajung la PL si sa le incerc si cu salata de alge. Retetele tale sun nebunie curata, sunt inventive, extrem de gustoase si mai sunt si de dieta. Ma bucur nespus ca ti-am cunoscut blogul inca de la inceputul dietei si ca am avut sansa sa le incerc si sa trec extrem de usor printr-o perioada de "cura".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Daria ! Tare ma bucur ca iti plac retetele mele ,si ca te-au ajutat sa topesti kg nedorite :) Merci ca mi-ai amintit de reteta asta ,tocmai ce am scos din congelator o punga de piept de pui si ma gandeam cum sa-l fac :) Si mie imi place mult mancarea asiatica si ma bucur ca pot sa o dukanesc :) ,tocmai ce am papat o supica in stil asiatic cu pui si shirataki ,o sa postez cat de repede pot reteta ,e tare yummy si picanta ,perfecta pt zilele de PP :) Te pupacesc cu drag ! :*

      Ștergere
  3. Sunt delicioase! Inca o alternativa gustoasa ca si snack si nu numai :) Multumesc frumos pentru reteta! Ana-Maria J.

    RăspundețiȘtergere