:D

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Pancakes Dukan ( Clatite Americane )


Ingrediente : -2 linguri tare de ovaz
-1 lingura amidon de porumb
-1/2 lingurita praf de copt
-1 ou+ 2 albusuri
-4 linguri de iaurt grecesc 0% (poti folosi branza cremoasa sau iaurt simplu scurs bine de zer)
-1 lingurita esenta de vanilie
-indulcitor dupa gust

Modul de preparare:-intr-un bol amesteci taratele de ovaz + amidonul de porumb + praful de copt

                           -adaugi iaurtul grecesc + galbenusul de ou + vanilia + indulcitorul
                                                   -separat bati spuma tare cele 3 albusuri...
                                                     -mixezi bine ingredientele din bol
                                                      -eu am folosit un tel electric...
                                                -incorporezi albusurile batute spuma...
                                     -amesteci usor , de jos in sus , ca sa nu se lase albusul...
                                                      -incalzesti o tigaie de teflon ...
   -cu o lingura iei din aluatul de pancakes si pui in tigaia incinsa ,si cu dosul lingurii le dai forma circulara...
                                    -am pus cate doua linguri de aluat pt fiecare pancake...
                      -le lasi sa se umfle frumos , si cand incep sa faca basicute (dupa 1-2 minute )
                                                                         -le intorci...
            -le mai lasi inca aproximativ 2 minute pana se rumenesc frumos si pe cealalta parte
                                                            -ies cam asa de mari...
                                                     -si asa de groase si pufoase ...
-mie mi-au iesit 10 pancakes
                      -eu le-am servit pudrate cu indulcitor , fructe Goji si sirop fara zahar de vanilie ...
                                                          -sunt pufoase si delicioase...

-yummmy yum yum ...,sunt ideale pt un mic dejun copios si sanatos...


Sper sa le incerci si tu , pofta buna !

26 de comentarii:

  1. Sunt absolut delicioase, Oana, multumesc enorm. Adina. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag Adina ! Ma bucur mult ca iti plac :) , sper sa incerci cat mai multe retete ! Pupiciii :* <3

      Ștergere
  2. Ti-am gasit blogul din intamplare in timp ce cautam retete cu tarate de grau/ovaz.
    Doamne, nici nu stiu cu ce sa incep,toate arata super si sunt sanatoase! Te felicit <3
    As avea 2 intrebari, ce fel de tigaie sa folosesc daca nu vreau sa pun ulei cand prepar clatite/chiftelute? Tu ce tigaie folosesti? Vad ca nu s-au lipit absolut deloc!
    Ar trebui sa faci un post cu ustensilele de bucatarie pe care le folosesti :D

    Te pup si la cat mai multe retete! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Ruxy ! Bine ai venit , ma bucur ca iti place cum arata bunatatile mele :), sper sa incerci cat mai multe. Eu folosesc tigaie de teflon de la Tefal si nu se lipeste nimic de ea, chiftelutele se pot face si la cuptor pe hartie de copt , insa mie imi place mai mult sa le "prajesc" in tigaie . Interesanta ideea cu postarea ustensilelor pe care le folosesc :), merci mult ! Pupiciii si te mai astept ! :* <3

      Ștergere
  3. Buna Oana, am facut reteta si am urmat-o pas cu pas, dar in loc de pancakes m-am ales cu omlete dulci de albusuri. Unde am gresit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi ! Imi pare rau ca nu ti-au iesit ,si sincer nu imi pot da seama unde ai gresit ,ai folosit toate ingredientele din reteta ? Ce iaurt ai folosit ? Eu folosesc iaurt greces care e foarte gros ca si o crema de branza ,si inainte sa incorporez albusul las aluatul in repaus putin pt ca tarartele sa se hidrateze bine :) ,incearaca sa vezi unde ai gresit si poate le mai dai o sansa ,mie imi ies pereu pufoase si delicioase :) Pupiciii si sper sa incerci si alte retete ! :*

      Ștergere
    2. In poze albusul pare fiert, nu crud.. ceea ce nu este mentionat in reteta :) Asa este?

      Ștergere
    3. Ceea ce crezi tu ca e albuș e defapt iaurtul grecesc :D ,și deasupra iaurtului este așezat gălbenușul :) Metoda de preparare este exact cum apare în descrierea rețetei :) ,albușul se separa de gălbenuș și se bate separat spuma tare ! :)

      Ștergere
  4. Am cautat iaurt grecesc dar nu-l gasesc degresat asa ca folosesc iaurt de 0.1%, este cel mai slab pe care-l pot gasi in oras, e mic orasul si nu prea am variante. M-am uitat mai atenta peste reteta si , da am vazut taratele umflate, eu nu le-am lasat in repaos. Voi mai incerca reteta pentru ca imi plac pancakes-urile, dar pana atunci vreau sa fac cipsurile dulci. Sper sa-mi iasa. Merci de sfat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea , daca nu ai iaurt grecesc , poti sa-l inlocuiesti cu o branza cremoasa sau poti pune iaurtul pe care il ai intr-un tifon , si sa-l lasi la scurs in frigider peste noapte , ca sa se scurga bine de zer :) Pupiciii si spor la bucatarit ! :)

      Ștergere
  5. Daca facem pancakes, cum facem cu taratele de dimineata? Le luam normal? Si...pot fi facute in croaziera?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,sunt permise in croaziera :) ,toate retetele de la rubrica DIETA DUKAN(DUKAN DIET ) sunt pt croaziera :) In croaziera ai voie 2 libguri de tarate pe zi ,deci daca faci pamcakes cu tarate ,nu mai consumi alte tarate in ziua respectiva ! Taratele nu e neaparat sa fie consumate dimineata ,pot fi consumate la orice ora din zi ! Success ! :)

      Ștergere
  6. Se poate si fara tarate? Mi se pare ca mereu strica gustul deserturilor pe care le fac..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Taratele sunt esențiale în dieta Dukan, dacă tărâțele au gust rău înseamnă ca nu sunt de calitate ,încearcă să schimbi marca ;)

      Ștergere
    2. Au gust normal taratele, doar ca eram curioasa daca reteta iese si fara ele! :) (pt ca, pana la urma, le pot lua separat)

      Ștergere
    3. Eventual poti sa pui inca o lingura de amidon si lapte praf :)

      Ștergere
  7. E super reteta. Nu am avut iaurt grecesc, dar am folosit iaurt simplu 0,1% de la lidl si fara sa strecor....e delicios...multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte bune ! Am gatit acesta retata , mi-a iesit foarte bine. Am sa le mai fac , pentru ca e cel mai bun desert dukan sanatos si gustos pe care l am mancat pana acum. Un deliciu ! Foarte bune fata de cele gatite cu faina si zahar. Cand nu voi mai fi la dieta am sa dublez cantitatile plus cateva tolerate. Eu le-am mancat pe toate in faza de atac .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult ca-ți plac, să -ți fie de bine ! :) Dacă ai pus și amidon nu sunt ok pt atac ,pt ca amidonul de porumb este aliment tolerat începând cu croaziera! Sper sa încerci și alte rețete și să -ți placa la fel sau mai mult :) Mult succes cu dieta! :*

      Ștergere
  9. F bune. Multumim de reteta. Pt ca ma grabeam eu am facut crema pt ele din branza quark, cacao si indulcitor. Au iesit super

    RăspundețiȘtergere