:D

marți, 11 decembrie 2012

Piure de conopida ( Cauliflower Purre)


Ingrediente:- o conopida
 -2-3 linguri iaurt grecesc sau iaurt simplu
-sare si piper dupa gust

Modul de preparare:-cureti conopida si o desfaci in buchetele
                     -pui conopida intr-o oala si o acoperi cu apa ,adaugi sarea si o pui la fiert
   -cand e fiarta ,o strecori intr-o strecuratoare si o presezi cu o spatula ca sa elimini cat mai multa apa din conopidă
                -pasezi conopida cu un blender manual sau cu ustensila folosita la piureul de cartofi
  -cand piureul de conopida are consistenta dorita ,adaugi iaurtul si condimentezi cu sare si piper dupa gust
                                                                     -amesteci bine

-vei obtine o garnitura delicioasa...


Sper ca il vei incerca si tu ,pofta buna !













4 comentarii:

  1. Delicios! :) mi-era pofta de un piure :) Multumesc pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Oana,

    Acest piure de conopida este genial!
    Eu, care nu ma impac cu conopida in general(adica imi place doar murata), acum ador acest piure.
    Este foarte usor de facut, bun, "usor"/"light" si il folosesc ca si garnitura la muuulte alte retete, in ziua de PL.

    Multumesc pentru reteta :)
    Ana-Maria J.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Ana -Maria! Ma bucur ca-ți place reteta :) ,Eu ador conopida, am multe retete cu conopida pe care te invit sa le incerci ;) ,spor la bucătărit si mult succes cu dieta! :*

      Ștergere