:D

luni, 10 decembrie 2012

Chec cu dovleac si glazura de scortisoara ( Pumpkin bread with cinnamon glaze)


Ingrediente :-pt chec:-4 linguri tarate de ovaz
-2 linguri amidon de porumb
-1 lingurita praf de copt
-un varf de cutit bicarbonat pt copt
-1 lingurita pudra de scortisoara
-1 varf de cutit nuccsoara
-indulcitor dupa gust
-3 oua
-200g piure de dovleac fin
-1 lingurita esenta de vanilie
-1/2 lingurita ghimbir proaspat dat pe razatoarea fina
-pt glazura (glazura e optionala )- 3 linguri lapte praf 0%
            -1/2 lingurita pudra de scortisoara
-indulcitor dupa gust
-1/2 lingurita esenta de vanile
-50 ml lapte 0%  
Modul de preparare :-intr-un bol amesteci ingredientele uscate ( taratele de ovaz+amidonul+praful de copt+bicarbonatul+scortisoara+nuccsoara)
    -separi albusurile de galbenusuri , bati galbenusurile cu indulcitorul si vanilia pana devin cremoase
                                           -peste galbenusuri adaugi piureul de dovleac
                                                                        -mixezi bine
                                              -adaugi ingredientele uscate si amesteci bine
                                                           -adaugi ghimbirul proaspat
                                    -separat bati albusurile spuma tare cu un praf de sare ...
-incorporezi albusurile la compozitia obtinuta anterior ,si amesteci usor de jos in sus ca sa nu se lase albusul
-preicalzesti cuptorul la 350F(180C), torni aluatul de chec intr-o forma de silicon sau o tava de chec tapetata cu hartie de copt ...
  -coci checul aproximativ 30-35 de minute ,faci testul cu scobitoarea ,si daca iese curata din chec inseamna ca e copt ...
                              -lasi checul sa se raceasca complet si intre timp faci glazura ...
      -intr-un bol amesteci laptele praf + pudra de scortisoara ,adaugi laptele lichid caldut,pt  ca se dizolva mai bine si nu raman cocoloase , daca totusi ai cocoloase , treci glazura printr-o sita fina si scapi de ele :) ,adaugi si vanilia ....
                                              -amesteci bine ,si pui glazura peste chec...
-poti servi checul asa cum e sau il dai la rece pana in momentul servirii

Este pufos ,delicios si aromat ...yummmmy :P

                            
                                         Sper ca il vei incerca si tu ...,pofta buna !

3 comentarii:

  1. Buna Oana! Laptele care apare in poza e instant? Am vorbit cu tine pe Facebook despre laptele pe care l-am gasit eu la Walmart, e acelasi cu cel din poza ta. Tu imi ziceai ca nu a crescut painea pt ca am folosit lapte instant.
    Sunt Andreea Evenson by the way :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello Andreea! reteta e foarte veche,la inceputul dietei am experimentat cu diferite produse pana le-am gasit pe cele care imi plac. Am incercat cel putin 4 feluri de lapte praf pana l-am descoperit pe cel pe care il folosesc de mai bine de 3 ani, cel de la bob's red mill. Mie nu imi place laptele praf instant, se comporta diferit in preparate insa tu atâta timp cât are 0% fat poti folosi ce marca doresti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De exemplu glazura acestui chec nu s-a intarit niciodata, mai de graba a insiropat checul ,ceea ce cu laptele praf de la bob's red mill nu s-ar intampla.

      Ștergere