:D

vineri, 26 octombrie 2012

Copanele de pui cu sos asiatic (Sticky Asian Drumsticks )


         Ingrediente :-copanele de pui ( daca vrei le iei pielea jos ca oricum nu ai voie sa o mananci :P )
- pt sos/marinata :-2linguri sos soia
                     -2linguri otet de orez 
                                -1 lingura pasta de ardei iute
                        -3 catei de usturoi pisat 
                               - 1 ghimbir proaspat razalit  
                      -3-4 linguri indulcitor 

Modul de preparare :-se pun toate ingredientele pt sos/marinata intr-un bol mare si se amesteca bine ,si se pun copanele de pui la marinat ,cel putin 3-5 ore , intorcandu-le la fiecare ora ...


-dupa ce s-au marinat le asezi intr-o tava tapetata cu foaie de copt...


-preincalzesti cuptorul la 400F(200C) ...


- le pui la copt si le ungi cu restul de sos/ marinata si le intorci o data ,le coci pana ce se rumenesc frumos ,aproximativ 45 de minute ...sau pana ce vezi ca ,carnea incepe sa se desprinda de os ... 


-eu le-am presarat cu seminte de susan pt decor ...(optional)



-sunt extrem de delicioase ...


                                                      Sper ca le vei incerca ,pofta buna !

3 comentarii:

  1. Marinata se face in 3 minute, nu este cine stie ce sa le intorci, eu le-am tinut cinci ore in sosul de soia si am folosit mai putin indulcitor, soia este dulce. Se coc exact cat scrie in reteta, ies fragede si savuroase.

    Recomand reteta cu caldura, toate ingredientele se gasesc in supermarket in Romania si merita din plin sa-ti schimbi gustul traditional al puiului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-ți fie de bine scumpa mea, mă bucur că îți plac! :)

      Ștergere
    2. Sa-ți fie de bine scumpa mea, mă bucur că îți plac! :)

      Ștergere