:D

luni, 13 februarie 2012

RED VELVET CAKE WITH PINK CREAM CHEESE FROSTING "TORT RED VELVET CU CREMA DELICIOASA DE UNT SI CREMA DE BRANZA "

                        
               Acest tort l-am pregatit pt iubirile mele cu ocazia Sf. Valentin ,este un tort delicios ,blatul este "red velvet" iar crema este facuta cu unt si crema de branza si am colorat-o roz :P,am folosit setul de tavi pt tort Heart Tasty-fill de la Wilton ,si am decorat tortul cu ciocolata ,iar la baza tortului am pus capsunele glazurate cu ciocolata yummmy :P
                   
Ingrediente : -pt blat eu am "luat-o pe scurtatura " :)) si am folosit 1 cutie (517g) de Red Velvet cake mix de la Duncan Hines +3 oua+1 1/4 cana apa  +1/3 cana ulei vegetal+esenta de vanilie ,se amesteca toate intr-un bol cu mixerul pt 2 minute
                     -poti face reteta ta preferata de red velvet cake sau daca nu iti scriu eu o reteta yummy pt blat "red velvet " ;)
            
-2 1/4 cani faina
-1/4 cana cacao
-1/2 lingurita sare
-8 linguri unt la temperatura camerei
-1 1/2 cana zahar
-2 oua
2 linguri colorant alimentar lichid rosu
-1 lingurita esenta vanilie
-1 cana iaurt sau smantana
-2 lingurite otet alb
-1 lingurita bicarbonat pt copt
   -Modul de preparare :- preincalzesti cuptorul la180 grade (350 F)
                                         -intr-un bol cerni faina impreuna cu cacao +sarea
                                         -intr-un alt bol bati bine untul cu mixerul pana devine cremos ,adaugi zaharul si amesteci bine ,adaugi ouale unul cate unul si amesteci bine dupa fiecare ,adaugi iaurtul sau smatana+colorantul alimentar +vanilia,adaugi amestecul de faina cu cacao ,amesteci bine ,stingi bicarbonatul cu otetul alb si il adaugi la blat ,amesteci bine .
-prepari doua tavi rotunde,le ungi cu ulei si tapetezi cu faina ,ale mele fiind non stick le-am spreiat doar putin cu ulei sa fiu sigura ca  iese bine blatul din tava :P
-imparti aluatul la cele doua tavi
-coci blaturile pt 25-30 de minute ,faci testul cu scobitoarea ,care trebuie sa iasa curata din blat
- lasi blaturile  sa se raceasca 10 minute in tavi
-scoti blaturile din tavi si le lasi sa se raceasca complet

-pt crema de unt cu crema de branza -ai nevoie de -350g unt la temperatura camerei +3 pachete(aproximativ 700g )crema de branza philadelphia + 3-4 cani de zahar pudra (asta in functie de cat de dulce preferi crema ) + 1 lingurita esenta de vanilie + 3-4 picaturi colorant alimentar rosu (adaugi  mai mult in functie de cat de roz vrei sa iasa culoarea )
    -bati bine untul cu mixerul ,adaugi crema de branza

  -le bat bine impreuna dupa care adaugi zaharul pudra cate o cana pe rand ,si sugerez sa gusti sa vezi cat iti place de dulce :P ,amesteci bine
 -adaugi colorantul alimentar si vanilia
-amesteci bine pana ce obti culoarea dorita (eu am pus prima data2 stropi de colorant rosu si apoi am mai pus inca vreo 3 stropi pana ce mi-a placut culoarea :)

 am obtinut un roz mirific ,pacat ca nu se vede prea bine in poza :(

-cu aceasta delicioasa crema umpli blaturile de tort
 - nivelezi crema

-pui blaturile unul peste celalat
                                                    -imbraci tortul cu restul de crema
- decorezi tortul dupa preferinta ,eu l-am decorat cu ciocolata ,la baza tortului am folosit capsunele glasate cu ciocolata yum yum :P
-am topit ciocolata si pe o tava invelita cu folie de aluminiu am scris "I LOVE YOU " si am desenat inimioare cu ciocolata <3

-le-am pus in congelator sa se intareasca ciocolata dupa care usor cu un varf de cutit le-am deslipit si am ornat tortul ,sa lucrezi repede ca se topesc foarte repede :D


-Arata frumos zic eu ,pacat ca nu se vede bine culoarea roz in poze ,insa mie imi place foarte mult combinatia de roz cu maro e una din preferatele mele ;)


-pui tortul in frigider pana inainte de servire :P


 Sa aveti o zi superba de Sf, Valentin ,si de ce nu poate va indulciti cu un tort ca acesta :P


Te sevesc cu o felie ,sper sa iti placa :)



yum yum yum delicioso :P


Pofta buna !

Mereu sa pui DRAGOSTE in tot ceea ce faci si totul iti v-a iesi perfect !

HAPPY VALENTINE'S DAY !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu