:D

luni, 22 octombrie 2012

Chiftelute de dovlecel ( Mexican squash patties )

Ingrediente :-3 dovlecei marisori
 -2 oua
                                                                    -1 -2 linguri tarate de ovaz sau de grau ( eu am folosit de grau pt ca imi consumasem portia de tarate de ovaz  :P )(daca vrei poti folosi pesmet dukan
-3 linguri branza de vaca proaspata 0%
-1 lingurita praf de copt (optional)
-sare,piper si alte condimente dupa gust 
 Modul de preparare : -razalesti dovlecelul pe razatoarea mica sau mare ,care preferi (pe mine m-a ajutat Adnana si ea a vrut sa ii razaleasca pe razatoarea mica :P )
  -dupa ce ai razalit dovlecelul il pui la scurs intr-o strecuratoare sau daca preferi il pui intr-un tifon sau un prosop de bucatarie si il storci bine ...
                                                -dovlecelul o sa lase o gramada de apa...
                 -adaugi restul ingredientelor ( taratele sau pesmetul ,condimentele ,branza si ouale )
                                                             -amesteci totul bine ...
   -iei din compozitia cu dovlecel cate o lingura sau mai mult depinde cat de mari vrei sa le faci ,le pui intr-o tigaie de teflon bine incinsa ,si le aplatizezi usor cu dosul lingurei...
                             -cand vezi ca incep sa se rumeneasca pe margini le intorci...
                                -le mai "prajesti" putin si pe partea aceasta dupa care le scoti...
             -daca nu vrei sa le faci in tigaie poti sa le pui intr-o tava pe plansa de silicon sau pe hartie de copt si sa le coci in cuptorul preincalzit la 350F (180 C)...
 -eu le-am facut jumi juma ,si "prajite" si coapte ... 
               Sunt tare bune sper sa le incerci si tu ... 
 
Pofta buna !!!

5 comentarii:

  1. Au iesit foarte buni, mai ales cei la cuptor. PE cei in teflon i-am cam ars pana am gasit intensitatea potrivita a focului :)Foarte aproape de gustul chiftelutelor de dovlecei pe care mi le facea mama vara, prajite in ulei. Dar mult mai sanatosi. Am facut doua sosuri sa mearga alaturi, unul de iaurt cu usturoi si unul de iaurt cu pasta de ardei iuti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-au placut Catalina , sa-ti fie de bine ! :* <3

      Ștergere