:D

marți, 2 octombrie 2012

Muffins cu aroma de capsuni (Strawberry flavored muffins)

  
Ingrediente :-:- 9 linguri tarate de ovaz(eu le-am facut pt faza de Atac ,modifica cantitatea de tarate in functie de faza in care esti )
                        -indulcitor dupa gust
                        -1 lingurita praf de copt
                        -1 praf de sare
                        -2 galbenusuri
                        -3 albusuri
                        -2 linguri iaurt grecesc 0%
                        -4 linguri branza de vaca 0%
                        -1 lingurita esenta de capsuni
                        -1 picatura colorant alimentar rosu (optional)

Modul de preparae :-intr-un bol amesteci taratele +praful de copt +indulcitorul +galbenusurile +iaurtul+branza de vaci+esenta de capsuni+colorantul daca folosesti ...
 

 
 -separat bati albusurile cu un praf de sare ,dupa care le incorporezi usor la compozitia cu tarte.

                                     
                                      -amesteci usor de jos in sus ca sa nu se lase albusurile

                       
                   -pui compozitia in forme de muffins si le coci la 350F (180C) aproximativ 25 minute ...

                                                    
                                                       -cresc foarte frumos in cuptor...


                                            -insa din pacate se vor lasa putin cand le scoti


                                                        -insa raman pufoase si delicioase ...

  
                                          -sunt super yummmy ... sper sa le incerci si  tu ...


                                                                      Pofta buna !

2 comentarii:

  1. Le-am incercat cu teama caci ma asteptam sa fie ciudatele datorita taratelor. Surpriza....sunt geniale si a papat si al meu de numa` numa` ;) Eu le-am pus aroma de visina ca de-aia aveam!Pupicuti

    RăspundețiȘtergere