:D

luni, 1 octombrie 2012

Berry delicious & lemony cake ( Tort cu crema de zmeura si crema de lamaie )

Azi printesa mea cea mare Adnana a implinit 6 anisori ! Si am intrebat-o ce tort vrea sa ii fac pt ziua ei ,si mi-a spus ca vrea un tort cu Hello Kitty ,dar vrea sa il pot gusta si eu ,asa ca m-am pus pe treaba si i-am facut acest  delicios tort Dukan ,cu crema de zmeura si crema de lamaie !


 
Si acum sa va spun cum l-am facut ... Mai intai am facut blatul din :-9 oua +5 linguri amidon + 1lingurita praf de copt +1 lingura vanilie +indulcitor dupa gust ...
 
 
-mai intai am separat albusurile de galbenusuri si am batut albusurile spuma tare cu un praf de sare si  indulcitorul si am adaugat vanilia
-apoi am adaugat galbenusurile ,unul cate unul ,mixand bine dupa fiecare si apoi am adaugat amidonul amestecat cu praful de copt si am mixat bine , dupa care am impartit compozitia de blat la trei tavi ( poti coace blatul intr-o singura tava si apoi sa il tai in 3) ...
 
 

 -Blatul se coace la 350 F (180 C) aproximativ 20-25 de minute
 
- Pt crema de zmeura am folosit 230g crema de branza 0%+ indulcitor dupa gust+1 budinca de ciocolata alba instant + esenta de zmeura+3 cani de lapte 0%+ 7g de gelatina  (tu poti folosi o budinca de zmeura daca vrei si o prepari dupa instructiunile de pe pachet si o lasi sa se raceasca  ,eu nu am vut asa ca am improvizat :P)
 
 
 
-prepari budinca si adaugi esenta de zmeura ,dizolvi gelatina in putina apa rece dupa care o pui cateva secunde la micronde sa se topeasca si bati bine cu mixerul crema de branza impreuna cu indulcitorul . Adaugi gelatina topita la crema de branza si mixezi bine ,dupa care adaugi budinca si amesteci,daca crema are cocoloase o dai prin sita sa fie cat mai fina ! Dupa care asezi primul blat si pui crema de zmeura peste el si nivelezi frumos .... 
 
 
-pt crema de lamaie am folosit 230g crema de branza 0%+ indulcitor dupa gust+1 budinca de lamaie instant +3 cani de lapte +sucul si coaja de la o jumatate de lamaie+ 7g de gelatina( budinca o prepari dupa instructiunile de pe pachet si o lasi sa se raceasca)
 
 
 
-prepari budinca ,dizolvi gelatina in putina apa rece dupa care o pui cateva secunde la micronde sa se topeasca si bati bine cu mixerul crema de branza impreuna cu indulcitorul ,coaja si sucul de la jumatate de lamaie . Adaugi gelatina topita la crema de branza si mixezi bine ,dupa care adaugi budinca si amesteci,daca crema are cocoloase o dai prin sita sa fie cat mai fina ! Dupa care asezi peste crema de zmeura al doilea blat ,iar apoi pui crema de lamaie ,o nivelezi frumos ,pui peste al treilea blat si dai tortul la frigider pt cateva ore ,eu l-am lasat peste noapte ...
 
 
-Am imbract tortul cu "razberry cream cheese frosting " care e o crema facuta din 460g crema de branza 0% +indulcitor dupa gust+ 2 g gelatina+esenta de zmeura si cateva picaturi de colorant alimentar rosu ,ca am vrut sa iasa crema roz :)
 
 
-mixezi bine crema de branza cu indulcitorul pana devine spumoasa ,si adaugi gelatina hidratata si topita ,esenta de zmeura si colorantul alimentar ...
 
 
-scoti tortul din frigider ,il asezi pe un platou si il imbraci in cu crema obtinuta...
 
 
 Acum ramane doar sa decorezi tortul dupa preferinta ,eu l-am decorat cu jucari Hello kitty si flori si fluturasi de zahar ...si cred ca a iesit desul de dragut ....
 
 
Adnana a fost foarte incantata de toruletul ei Dukan :)
 
 
LA MULTI MULTI ANI FERICITI PRINTESA MEA !!!!
 
 
Iti ofer o delicioasa felie din tortul Adnanei ,sper sa iti placa si sa-ti indulceasca ziua !!!

2 comentarii: