:D

joi, 4 octombrie 2012

Branza dulce coapta cu fructe goji (Baked sweet cheese with goji berries)

 
Ingrediente: -350g branza de vaca 0%
                      -3 oua
                      -indulcitor dupa gust
                      -1 lingura amidon de porumb (optional , daca vrei sa o faci fara tolerate iese si fara amidon !)
                      -1 lingurita praf de copt
                      -1 lingura esenta de vanilie
                      -2 linguri fructe goji

 
 Modul de preparare: - pui intr-un bol branza de vaca+ouale+vanilia+indulcitorul+amidonul+praful de copt..

 
-amesteci bine bine cu o furculita sau cu telul...
 
 
-dupa ce ai amestecat totul bine bine adaugi fructele goji
 
                                             
                                             -toarna compozitia intr-o forma de silicon ...

 
-si pune-o la copt in cuptorul preincalzit la 350F(180C) aproximativ 20-25 minute
 
 
-vei obtine un desert super simplu si delicios
 
 
-si o felie pt tine....
 
 
Pofta buna !

6 comentarii:

  1. ce bine arata ,o voi face si eu...am descoperit blogul tau pe FB,in grupul Dukan,pui retete foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pt vizita Lorena ,ma bucur ca iti plac retetele mele :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut-o fara amidon. Foarte buna! Multumesc, Oana <3

    RăspundețiȘtergere
  4. buna,am si on intrebare indulcitorul de stevia(pe care cred ca l-ai folosit in reteta asta) nu se amaraste la copt sau la temperaturi inalte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi Mihaela ! Aceasta e una din primele mele retete dukan,pe vremea aceea experientam si am vrut sa incerc stevia ,insa cum spui si tu amaraste putin la copt ,nu mai folosesc de mult stevia la copt ...,folosesc stevia picaturi in preparatele care nu necesita coacere. Daca vrei un indulcitor natural iti recomand xylitol :)

      Ștergere