:D

sâmbătă, 29 septembrie 2012

Budinca cu dovleac (Pumpkin custard )


Ingrediente:- 1 cana piure de dovleac ( eu deobicei folosesc piure de dovleac din conserva ,daca vrei sa faci tu piureul de dovleac ,trebuie sa fierbi sau sa coci dovleacul ,dupa care sa pasezi pulpa de dovleac pana obti un piure fin,eu folosesc blenderul manual  )
                     -3 cani lapte 0%
                     -5 oua
                     -1 lingura vanilie
                     -1 lingurita de arome pumpkin spice (scortisoara +pudra de ghimbir+ nuccsoara)
                     -indulcitor dupa gust
Modul de preparare : -intr-un bol pui ouale,piureul de dovleac ,indulcitorul ,vanilia si aromele ,amesteci bine cu telul sau blenderul ,adaugi laptele si amesteci bine ...

-torni compozitia de budinca intr-o forma de silicon sau vas de yena ,sau un vas de ceramica sau orice alta forma preferi ...,pui vasul cu budinca intr-o alta tava ,si torni apa fierbinte pe langa peretii vasului ,pt a forma o baie de abur ...

-pui tava in cuptorul preincalzit la 350 F (180 C)


-coci budinca aproximativ 1 ora ...,casa ta se va parfuma cu aroma toamnei ...

                                                            -asa arata cand e gata ...
- lasi budinca sa se raceasca complet ...

 - dupa care o pui la rece in frigider pana inainte de servire ...
  

Delicioasa ,sper ca o vei incerca si tu !

4 comentarii:

  1. Buna ,Oana! acum o am in cuptor,miroase in toata bucataria !sper sa-mi iasa ! as vrea sa te intreb daca pot pastra dovleacul taiat cubulete la congelator? ca la noi nu se gasesc tot anul si am in plan placinta rasturnata cu dovleac,biscuitii cu dovleac..:) sau daca fac piure,cam cate zile il pot tine in frigider( intr-in borcan ermetic)?multumesc inca o data pt retetele tale delicioase si sfaturi! o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da , eu zic ca se poate pastra la congelator :) , piureul rezista vreo 5 zile in frigider intr-un recipient inchis ermetic . Ma bucur mult ca-ti plac retetele mele , sper sa incerci cat mai multe ! :*

      Ștergere
  2. oana,scuza-ma ca pun o intrebare aiurita dovleac avem voie in PL croaziera?

    RăspundețiȘtergere