:D

vineri, 3 februarie 2012

Banana cream cake

 Sunt super happy cu noua mea achizitie :),mi-am cumparat un nou set de tavi pt tort ,si acesta e primul tortulet pe care l-am facut cu ele :). Tortul e super usor de facut si extrem de delicios ,insa surpriza pt invitati e mare cand tai din tort si daruiesti fiecaruia o inimioara <3 ,i love it !
    Stai linistita ,daca nu ai setul de tavi poti face tortul ,si il umpli ca orice alt tort si il decorezi dupa preferinta :),merita sa il incerci pt ca e foarte yummmy :P !


Ingrediente : -pt blat : -2 1/4 cani faina
                                       -1 lingurita bicarbonat pt copt
                                       -1/4  lingurita sare
                                       -3/4 cana unt moale (la temperatura camerei )
                                       -1 1/2 cana zahar
                                       -3 oua
                                       -1 1/2 lingurita esenta de vanilie
                                       -3/4 cana pireu de banane (cam 2 banane coapte )
                                       -3/4 cana smantana
                          -pt crema :-un pachet de budinca de vanilie instant (daca nu ai budinca instant prepari o budinca si o lasi sa se raceasca amestecand continuu ca sa nu se intareasca )
                                            -daca folosesti budinca instant (budinca care se prepara cu lapte rece ,nu necestita fierberea) ,amesteci praful de budinca (100g) cu 3/4 cana lapte
                                            -2 cani cu frisca batuta spuma
                         -pt decor : -frisca lichida 1 litru ,o bati spuma si o indulcesti cu 2-3 linguri de zahar ,in functie de cat iti place de dulce :P,si decorezi dupa preferinta ,eu am decorat cu cipsuri de banane confiate :)

Modul de preparare : -preincalzesti cuptorul ,pregatesti tavile de tort ,le ungi cu ulei si le tapetezi cu faina ,ale mele sunt non stik  ,asa ca eu le-am spreiat putin cu ulei sa fiu sigura ca ies frumos din tavi fiind prima data cand le folosesc :)
minunatul set de tavi HEART TASTY-FILL
-untul se bate bine cu zaharul pana devine o crema pufoasa
- adaugi ouale si  amesteci bine
-amesteci faina cu bicarbonatul si sarea , piseazi bananele bine cu furculita pana obti un pireu
Adnana piseaza bananele :P
                              -amesteci bine pireul de banane cu esenta de vanilie si smantana...
-la compozitia de unt cu zahar +oua adaugi alternativ faina si compozitia cu banane si amesteci dupa fiecare
-ce bine e sa ai ajutor :)

-blatul obtinut se imparte la cele doua tavi




-coci blaturile in cuptorul preincins aproximativ 30-35 minute
-aceasta etapa e optionala :))

                                       -dupa ce s-au copt ,lasi blaturile sa se raceasca complet

-prepari crema :- daca folosesti budinca instant ,amesteci praful de budinca cu 3/4 cana lapte rece ,amesteci bine si adaugi 2 cani de frisca batuta spuma ,si amesteci usor sa nu se lase frisca .
                             -daca folosesti budinca care necesita fierbere ,prepari budinca ,o racesti si apoi incorporezi frisca batuta spuma


                                            -umpli blaturile cu crema obtinuta ....

                                                                      -formezi tortul...
                                              -ornezi tortul cu frisca batuta spuma...


-pentru decor am folosit si cipsuri de banana confiate ,o parte din ele le-am batut bine cu ciocanelul de batut carnea ,pana s-au sfarmat....


-am tapetat tortuletul de jur imprejur cu cipsurile de banana sfarmate :)


-am mai ornat putin cu frisca si cipsuri de banana ,a iesit cam asa ,poate tu ai mai mult talent la ornat ,eu inca invat :))


-pui tortul la frigider pt cateva ore pana la servire


-sincer eu abea am asteptat sa il tai :P


-te servesc cu o feliuta delicioasa de tort cu banane si crema de vanilie :P



Sper sa iti placa ,pofta buna !

4 comentarii:

  1. Pe mine mai cucerit cu acest tort.Minunat!Acum musai sa ma uit de tava.Thanks.Have good day!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MULTUMESC MULT PARADIS ,MA BUCUR CA ITI PLACE :),O SA ITI DAU SI LINKUL PT TAVA ,TE PUP SI SA AI O ZI SUPERBA :-*
      http://www.wilton.com/store/site/product.cfm?id=9349557A-423B-522D-F223D89DFC184E85&killnav=1

      Ștergere
  2. wow, cat de ingenios...nu stiam de existenta unor astfel de tavi :) arata super yummy! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca-ti place Miutza , sa incerci tortul , e super yummy :P , tavile sunt Wilton http://www.wilton.com/store/site/product.cfm?sku=2105-157 . Pupiciiii :-* <3

    RăspundețiȘtergere