:D

vineri, 13 ianuarie 2012

Salata de " Boeuf " cu piept de pui



      Salata de "boeuf" care de fapt nu contine carne de vita ci piept de pui ,pt ca asa o stiu eu de la  mamicuta mea iubita care o face mereu cu puiul sau gaina sau de ce nu gasca si legumele din supa :P,ne place tuturor si nu poate lipsi de pe masa noastra la mese festive sau la sarbatori ; asa ca am facut-o si de Craciun decorata sub forma de bradut si toata lumea mi-a laudat-o asa ca m-am gandit sa v-o prezint si voua :)
                Eu o fac cam asa : pun la fiert in apa cu sare doua piepturi de pui +6 morcovi + o radacina de telina marisoara ,separat fierb 3 cartofi . Intre timp tai cubulete cam 5 castraveti murati si ii las sa se scurga . Mai folosesc o cutie de mazare + 2-3 linguri de maioneza +sare si piper dupa gust .
              Cand legumele si carnea sunt fierte ,le las sa se raceasca ,si le tai cubulete ,le amestec cu castravetii murati si mazarea ,adaug maioneza ,condimentez cu sare si piper ,si gata-i bunatatea de salata ,fara "boeuf " dar super delicioasa ! :)


                                        O decorez frumos si apoi o papam cu mare pofta :-)
                                                         O idee pt masa de Paste ...
   
                                                                   Buon Appetit !
        

3 comentarii:

  1. Foarte bine arata salata, dar cartofii sunt permisi la Dukan?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cartofii sunt permisi doar în consolidare la porția de amilacee sau la masa de sărbătoare ,la fel și mazărea :) Aceasta nu este o rețetă Dukan ,doar rețetele de la rubrica DIETA DUKAN (DUKAN DIET ) sunt rețete pt dieta ;)

      Ștergere
    2. Aici ai varianta Dukan a acestei salate http://www.oana-camacho-recipes.com/2012/12/slata-cu-legume-si-pui.html?m=1

      Ștergere