:D

vineri, 27 ianuarie 2012

GUACAMOLE " SALATA CU AVOCADO"


Ingrediente: - 5 fructe de avocado coapte
                      -1 rosie
                      -1ceapa
                      - daca iti place picant1/2 ardei iute (daca nu il lasi deoparte ,eu mereu amestec toate ingredientele ,las ardeiul iute deoparte ,pun guacamole separat pt copii ,si apoi adaug ardei iute taiat marunt in portia pt adulti :))))
                       -un manunchi mic de cilantro verde
                       -sare dupa gust
                       -zeama de la 1-2 lime


Modul de preparare :

 -tai pe jumatate avocado ,scoti samanta si cu o lingura scoti pulpa si o pui intr-un bol
-tai ceapa marunt ,tai rosia cubulete, maruntesti bine  cilantro,tai marunt ardeiul iute jalapeno

pulpa de avocado

-adaugi restul ingredientelor peste avocado ,adaugi sucul de lime si sare dupa gust si amesteci bine


Se serveste cu cipsuri de porumb sau acompaniaza  cu mult succes unele mancaruri Mexicane :P



Ideal ca aperitiv ,gustare sau servit cu ,pui ,peste,carne de vita sau porc !

BUEN PROVECHO !

5 comentarii:

  1. ce bine arata!!Coincidenta sau nu tocmai am facut guacamole, am cautat ceva si din intamplare am ajuns aici la tine....si hop..avocadooo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit ! Ma bucur ca-ti place ,sper sa gasesti cat mai multe rete pe gustul tau ! :)

      Ștergere
  2. Catau, am vazut si coentariul de la prajitura cu rubarba , insa eram pe telefon si in loc sa il postez l-am sters,imi pare rau :( . Si eu ador rubarba si incerc sa o folosesc cat mai mult ata cat e in sezon :), sper sa incerci prajitura pt ca e super yummy :). Pupicii si te mai astept !

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Oana!
    Reteta aceasta se recomanda a se utiliza incepand cu faza de croaziera? In zilele de PL? :)

    Multumesc si pupici!

    Laura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi Laura! Din păcate nu, avocado poate fi consumat doar în consolidare în loc de porția de brânză grasă (1/4 avocado) sau la masa de sărbătoare! :)

      Ștergere