:D

marți, 30 octombrie 2012

Spanac scazut cu oua(Creamed spinach with sunny side up eggs)

Ingrediente :-500g spanac proaspat (sau congelat)
-1 ceapa mica
-usturoi (eu am pus 6-7 catei de usturoi ca imi place spanacul cu usturoi mult ,poti pune dupa gust )
-1 lingurita amidon de porumb
-2 -3 cani de lapte
-sare,piper si paprika dupa gust
-oua pt servire
Modul de preparare:-cureti spanacul , pui o oala cu apa la fiert si oparesti spanacul...
-daca e fraged e gata in aproximativ 5 minute ...
-strecori spanacul si il scurgi bine bine de apa ...
-intre timp tai ceapa marunt si pisezi usturoiul...
-pui o cratita la incins ,adaugi ceapa si usturoiul si le calesti pana se inmoaie...
-adaugi spanacul ...
-presari amidonul peste spanac si le calesti putin impreuna (daca vrei sa iasa mai cremos adaugi mai mult amidon ,eu am pus doar 1 lingurita)
-adaugi condimentele sare+piper negru+paprika...
-adaugi laptele 0% cat sa acopere spanacul (2-3 cani)
-fierbi spanacul la foc mic pana ce incepe sa se ingroase putin laptele (sosul),dupa care cu un blender manual pisezi bine spanacul pana ce se face ca un piure (daca nu ai blender manual v-a trebui sa toci inainte spanacul )
                                     -mai fierbi piureul de spanac pna ce mai scade puitin ...
-noi l-am servit clasic cu ochiuri de ou ,facute in tigaia de teflon...

-foarte delicios si aproape la fel de cremos ca si cel orginal facut cu faina...
                                                                         Pofta buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu