:D

vineri, 13 ianuarie 2012

Saratele cu branza feta

presarate cu sare ,chimin si red pepper flakes
 Ingrediente :

- 1 kg. faina
- 250 g. margarina
- 250 g. untura(daca nu vrei sa folosesti untura poti folosi 250g unt sau margarina )
- 350 g. branza feta
- 4 oua
-1 lingurita sare(daca branza e foarte sarata nu mai adauga sare )
 -6 linguri smantana
- 4 linguri otet
- 1, 2 galbenusuri pentru uns
-chimen
-sare mare
-red pepper flakes

 Modul de preparare : -Dai branza feta prin razatoarea mare sau o pisezi bine cu furculita . Se amesteca cu untura, margarina (daca nu ai sau nu vrei sa folosesti untura poti sa o inlocuiesti  cu unt sau margarina) ,eu am facut numai cu unt si au iesit foarte bune ,insa am facut si cu untura si ies  mai fragede .
-adaugi ouale la compozitie, smantana, otetul si faina. Se amesteca totul foarte bine, se lasa la rece (daca aveti timp), se intinde aluatul pe masa infainata si se decupeaza  cu forma dorita  sau se taie fasi cu cutitul sau cu rotita de patiserie,eu am facut stelute si brauti pt craciun ,iar pt masa de revelion am facut un fel de spirale :) .
-le pui pe tava tapetata cu hartie de copt, le ungi cu galbenus amestecat cu putin lapte (sa nu fie rece) se presara cu chimen ,sare mare sau red pepper flakes daca va place picant ca si mie :P , se pun in cuptorul preincalzit, timp de cca. 18-20 de minute la 180 grade C (350 F)., sau pana cand se rumenesc.

Presarate cu red pepper flakes ,a little spicy :p
Craciun fericit !
In forma de spirala alaturi de "gogosarul multicolor" facut din pasta de branza si ardei


Sunt suuuuper bune cand ai pofta de ceva sarat sau la orice ocazie servite ca aperitiv .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu