:D

miercuri, 16 ianuarie 2013

Chec aperitiv cu ton ( Tuna Loaf )

 
Ingrediente :-2 linguri tarate de ovaz
-1 lingura amidon de porumb
-1 lingurita praf de copt
-2 oua
-4-5 linguri iaurt grecesc
-1 lingurita pasta de ardei iute (optional)
-sare si piper dupa gust
-1/2 ceapa tocata marunt
-un manunchi mic de cilantro (poti folosi patrunjel verde )
-1-2 tulpini de telina verde taiate bucatele mici
-200g ton din conserva , scurs de lichid si pisat cu furculita
-italian seasoning dupa gust
Modul de preparare :-separi albusurile de galbenusuri , pui galbenusurile intr-un bol si peste ele adaugi taratele , amidonul de porumb , praful de copt , condimentele ...
-adaugi iaurtul...
                                                                     -amesteci bine ...
-tai marut ceapa,verdeata si telina verde ...
                                                        -pisezi bine tonul cu o furculita
                             -adaugi tonul , ceapa , verdeata si telina peste aluatul obtinut anterior
                                                                  -amesteci bine
                                                        -separat bati albusurile spuma tare ...
                                        -incorporezi albusurile la compozitia anterioara...
                                       -amesteci usor , de jos in sus ca sa nu se lase albusul...
  -preincalzesti cuptorul la 350F(180C) ,pregatesti o forma de chec tapeta cu hartie de copt sau o forma de silicon , si pui compozitia pt chec in forma ...
                    -coci checul aproximativ 30-35 de minute sau pana ce se rumeneste frumos ...
                          -eu prefer sa il servesc cald , insa e foarte bun si la temperatura camerei
   - m-am inspirat din reteta pe care o faceam inainte de dieta , insa sincer m-am intrecut pe mine insumi , pt ca varianta aceasta de chec cu ton imi place mult mai mult :P
                                                 -este asa de light si de pufos yummmy...
 -yum yum delicious ...

      Pofta buna !

9 comentarii:

  1. Foarte bun a iesit, desi umed in interior. Cred ca data viitoare pun compozitia in forme de muffins.
    In loc de tuplini de telina am pus praz ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. A iesit o bunaciune de chec! Nici mie nu mi-a iesit umed inauntru. Cred ca este in functie de cat este de fluid iaurtul. Felicitari Oana pentru reteta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult Magda Adriana :*! Ma bucur mult ca ti-a placut :),si eu cred ca depinde de iaurt , eu folosesc iaurt grecesc , care e gros ca si o branza cremoasa ...

      Ștergere
  3. Si eu am patit la fel, umed in interior, dar probabil din cauza faptului ca am pus iaurt degresat in loc de cel grecesc. Ar fi mai bine sa-l inlocuiesc cu branzica cremoasa daca nu am iaurt grecesc? in rest la gust a iesit super :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, iaurtul grecesc e gros și cremos ca o crema de brânză, deci e bine sa-l înlocuiești cu o brânză cremoasa :)

      Ștergere