:D

miercuri, 3 octombrie 2012

Muffins cu aroma de cafea (Coffee muffins)


Ingrediente :-10 linguri tarate de ovaz (9 linguri tarate de ovaz pt ATAC )
                      -indulcitor dupa gust
                      - 1 lingurita praf de copt
                      -1/2 lingurita bicarbonat
                      - 1/2 lingurita ness cafe instant
                      -2 oua
                      -5 linguri iaurt grecesc 0%
                      -2 linguri sirop fara zahar cu aroma de lichior de cafea kahula (poti inlocui cu esenta de cafea)

Modul de preparare: -Amesteci bine toate ingredientele ...


                        -si le lasi sa se odihneasca ,ca sa se umfle taratele cam 20-30 de minute ,
                        -dupa care le imparti in forme de muffins ,mie mi-au iesit 12 bucati


                                        -si le coci la 350F(180C )aproximativ 25 de minute


                                                           -sunt pufoase si delicioase...

                                                                           
                                                                         Pofta buna !

12 comentarii:

  1. Felicitari Oana,ai un blog apetisant,imi plac retetele le-am incercat aproape pe toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Luminita :* ,ma bucur din suflet ca iti plac retetele mele ,pe care o faci cel mai des ? pupicii :* <3

      Ștergere
  2. nu se pot coace si intr`o tava normala?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le poti coace in ce tava sau forma vrei ,insa daca nu folosesti forme de silicon ai nevoie de hartiute pt muffins sau hartie de copt ,pt ca altfel se lipesc :)

      Ștergere
  3. in faza de atac se foloseste o lingura de ovaz pe zi (din cate am inteles..sau poate nu am inteles bine). daca in reteta sunt 9 linguri, inseamna ca trebuie impartite pe mai multe zile? ma "luminezi" te rog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai inteles bine :) ,in atac este permisa 1,5 lingura tarate de ovaz (ovazul este interzis ,doar taratele sunt permise ! Reteta contine 9 linguri tarate de ovaz ,deci trebuie impartita la 6 zile ,mie mi-au iesit 12 muffins deci portia e de 2 muffins pe zi :) Success !

      Ștergere
  4. Buna ziua! Excepționale rețete! Apreciez munca d-voastră! Mie parcă mi-e frică că mă îngraș dacă consum ceva cu îndulcitor. Am vazut ca e permis din atac, 8 porții. Eu am eritritol (care e un îndulcitor natural), și tot am frica ca ma îngraș de la el))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pt apreciere, ma bucur ca-ti plac retetele, sper sa incerci cat mai multe. Eritritol nu ingrase, poti consuma linistita. Personal prefer xylitol insa daca iti place eritritolul e ok, este un indulcitor permis, majoritatea persoanelor care tin diete low carb or keto ,folosesc eritritol, xylitol, monk fruit sweetner, stevia...toate sunt indulcitori naturali, nu ingrasa si nici nu iti afecteaza sanatatea.

      Ștergere
    2. Vă mulțumesc că mi-ați raspuns. Tot cu ochii în calculator am fost, ca sa vad răspunsul)). Perfect! Ce bine că nu sunt privată de la dulce)))
      Să aveți sărbători dulci și cu bucurie!))

      Ștergere
    3. Cu mare drag, mult success si numai bine! Sărbători binecuvântate!💝

      Ștergere